Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@21:10:21 GMT

خطر سیلاب تهران را تهدید نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۴۹۸

آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس آخرین هشدارهای سازمان هواشناسی امروز (۲ آذر) بارش باران همراه با رعد و برق در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد شمال و شرق خوزستان، بوشهر، خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود. از این‌رو احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب و سیلاب و آب‌گرفتگی معابر در این مناطق طی امروز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند که اخباری مبنی بر احتمال بروز سیلاب در رودخانه‌های تهران منتشر شده است اما صادق ضیاییان - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی - در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عمده بارش تهران بر اثر فعالیت سامانه بارشی اخیر طی روز گذشته (۱ آذر) بود که خوشبختانه با اندیشیدن تمهیدات لازم خسارتی به‌دنبال نداشت. امروز (۲ آذر) نیز بارش‌های پراکنده‌ای برای تهران پیش‌بینی شده است بنابراین خطر سیل پایتخت را تهدید نمی‌کند.

وی در ادامه گفت: از اواخر وقت روز چهارشنبه (۵ آذر) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود و بارش‌هایی را در مناطق مختلف ازجمله تهران به‌دنبال دارد که البته بازهم برای تهران خطر سیل پیش‌بینی نمی‌کنیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان تصریح کرد: هشدارهای لازم در پی ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سیلاب هواشناسی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟