Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:24:03 GMT

شمار کشته شدگان کرونا در کردستان به ۸۷۵ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۶۶۵

شمار کشته شدگان کرونا در کردستان به ۸۷۵ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزین رضاعی در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تا کنون ۱۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شده‌اند و در حال حاضر ۶۶۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا که در بیمارستان‌ها بستری هستند در سنندج با ۳۹۷ نفر است و متأسفانه هم اکنون ۱۰۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاعی از مرگ ۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به ۸۷۵ نفر رسیده است.

وی اعلام کرد: تاکنون ۳۲۱ نفر در سنندج، ۱۵۳ نفر در سقز، ۶۳ نفر در قروه، ۶۲ نفر در کامیاران، ۷۸ نفر در بانه، ۵۲ نفر در دیواندره، ۴۲ نفر در بیجار، ۸۷ نفر در مریوان، ۱۵ نفر در دهگلان و ۲ نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: با وجود تشدید محدودیت‌ها در شهرهای مختلف استان انتظار داریم که هم استانی‌هایمان نسبت به اصول بهداشتی و توصیه‌های پزشکی کم توجهی نکنند.

کد خبر 5077999

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران شهرکرد بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، رژه نیروهای مسلح در سنندج صبح چهارشنبه در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان به مناسبت روز ارتش برگزار شد.

در این آئین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی را در معرض دید حاضران قرار دادند.

‌نیروهای مسلح با رژه خودرویی، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار کردستان در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی تیزبینانه و تدابیر لازم در همه دوران‌های پرتلاطم، هدایت جامعه را برعهده داشتند و با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور ایران امروز از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا محسوب می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: با اقدام تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی گوشه‌ای از توانمندی ایران به نمایش گذاشته شد که توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ما در سوریه انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ما مبتنی بر دین مبین اسلام است و براساس فرامین رهبر حکیم و پیامبر گونه، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.

زارعی کوشا اذعان کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد که افتخاری بزرگ و ناشی از برکت خون شهداست.

استاندار کردستان به ویژگی‌های ارتش ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است که وجه تمایز ارتش کشورمان با دیگر ارتش‌های جهان را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: ولایی بودن به معنای فرمانبری از فرمان رهبری است که در جایگاه نیابت ولی عصر ایستاده و با درایت نیروهای مسلح را مدیریت می‌کند.

این آئین باحضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

کد خبر 6080631

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۳۹۷۰ نفر افزایش یافت
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • اجرای بیش از ۶۴ هزار متر شبکه فیبرنوری در کردستان
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد