Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@17:46:27 GMT

پرداخت ۹۷ درصد خسارت گندمکاران

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۵۶۸۴

مدیر امور صندوق بیمه کشاورزی گفت: ۹۷ درصد خسارت گندمکاران پرداخت شده و مابقی تا هفته بعد تسویه می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نوری در گفتگو با بخش پیگیری شبکه خبر گفت: خسارت کشاورزان در سراسر کشور بصورت هفتگی پرداخت می‌شود و تا چهارشنبه هفته پیش ۲۸ آبان ماه در صورت تایید خسارت به هیچ کشاورزی بدهی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر امور صندوق بیمه کشاورزی افزود: مجموع خسارت‌های کشاورزان شهرستان سرخس در استان خراسان رضوی ۸ میلیارد و وصد میلیون بود که ۹۷ درصد آن پرداخت شده و فقط ۳ درصد آن باقی مانده است که تا هفته آینده تسویه می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پیگیری ، گندمکاران ، کشاورزان ، خسارت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیگیری گندمکاران کشاورزان خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به شرایط محیطی مناسب برای شیوع بیماری زنگ زرد در مزارع بیان کرد: به دلیل بارش‌های چند روز اخیر و کاهش نسبی دما، احتمال شیوع و خسارت بیماری زنگ زرد گندم زیاد است.

وی تاکید کرد: کشاورزان گندم‌کار به‌محض مشاهده کانون‌های آلودگی، نسبت‌به سمپاشی و کانون‌کوبی در مناطق آلوده با استفاده از سموم قارچ‌کش توصیه شده طبق شیوه‌نامه‌های سازمان حفظ نباتات اقدام کنند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: کارشناسان مراکز کشاورزی استان نیز با حضور جدی و مستمر در عرصه‌های تولیدی هرگونه شیوع بیماری را به کشاورزان اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزارهای گیلان
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • خسارت میلیاردی به امور زیربنایی و کشاورزی در پی بارش باران