Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا و اتلتیکو مادرید در تابستان برای یک معاوضه بزرگ در حال گفتگو بوده اند اما در نهایت نهایی نشده است.

لوییس سوارز در تابستان از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست و آلوارو موراتا راهی یوونتوس شد اما شرایط می توانست طور دیگری رقم بخورد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کادنا سر، آلوارو موراتا در تابستان تنها یک قدم با پیوستن به بارسلونا فاصله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اتلتیکو مادرید در ابتدای تابستان به بارسلونا پیشنهاد داد ماریو هرموسو، توماس لمار و آلوارو موراتا را در معاوضه ای با آنتوان گریزمان بپذیرد. مهاجم فرانسوی از زمان پیوستنش به بارسلونا همواره مورد انتقاد بوده و در ترکیب این تیم درخششی نداشته و رابطه بسیار خوب با دیگو سیمئونه، می توانست او را مشتاق بازگشت کند. با این حال، این معاوضه انجام نشد زیرا بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، گریزمان را غیر قابل فروش می دانست. در نهایت اتلتیکو مادرید برای جذب سوارز به توافق رسید و آلوارو موراتا با رقم 10 میلیون یورو به طور قرضی با حق خرید 45 میلیون یورویی به یوونتوس بازگشت. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد

آفتاب‌‌نیوز :

 در چارچوب دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه المپیک بارسلونا میزبان پاری سن ژرمن بود که این مسابقه دراماتیک در نهایت با برتری ۴ بر یک پاریس به پایان رسید و این تیم توانست در مجموع ۶ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود. 

در این مسابقه بارسلونا خیلی زود توسط رافینیا در دقیقه ۱۲ به گل رسید، ولی همه چیز با اخراج عجیب و غریب آرائخو در دقیقه ۲۹ عوض شد. 

مدافع بارسلونا به دلیل خطای پشت محوطه از سوی داور کارت قرمز گرفت تا بیش از یک ساعت بارسلونا با یک بازیکن کمتر این مسابقه را ادامه دهد.

بعد از ۱۰ نفره شدن بارسلونا، همه چیز به سود پاریس دنبال شد و این تیم توانست با دبل امباپه و گلزنی دوباره دمبله و ویتینیا به برتری دست یابد.

سیمئونه زانو زد؛ دورتموند کامبک در کامبک!

در دیگر بازی نیمه نهایی، دورتموند در خانه به مصاف اتلتیکو رفت و به برتری ۴ بر ۲ رسید تا با مجموع ۵ بر ۴ راهی نیمه نهایی شود.

در این مسابقه دورتموند در ابتدا توسط برانت ۳۴ و ماتسن ۳۹ پیش افتاد، ولی در آغاز نیمه دوم اتلتیکو کامبک زد و با ۲ گل هوملس (گل به خودی) و کورئا بازی را در این دیدار به تساوی رساند.

با این حال دورتموند ناامید نشد و توانست در ۳ دقیقه توسط فولکروگ و سابیتزر به گل دست یابد و با برتری ۴ بر ۲ راهی نیمه نهایی شود.

دورتموند در نیمه نهایی با پاریس دیدار خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • اتلتیکومادرید، بارسلونا را پولدار می‌کند
  • بازگشت آلوارز به تراکتور
  • واحد ۴ بخار نیروگاه شهید سلیمی نکا به مدار تولید بازگشت
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • آرائخو یک تنه باعث حذف بارسلونا شد