Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

«معین شریفی» جوان 37 ساله بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و با گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده است.

به گزارش تسنیم بر اساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه 25 شهریور خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت 19 طی تماس تلفنی با شاگرد مغازه‌اش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از وی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کردکوی اظهار داشت: بیش از دو ماه از مفقود شدن معین شریفی در جنگل کردکوی می‌گذرد و با وجود تلاش‌های فراوان برای پیدا کردن این جوان نتیجه‌ای حاصل نشد.

ابراهیم قدمنان افزود: تمام مناطقی که احتمال می‌دادیم این جوان در آنجا گم شده باشد را تجسس کردیم اما هیچ سرنخی به دست نیامد.

وی ادامه داد: با پدر ایشان هم صحبت کردیم و دستگاه‌های قضایی و انتظامی پیگیر پرونده مفقود شدن این جوان کردکویی هستند.

وی در خصوص شایعاتی که این مدت در خصوص مفقود شدن معین شریفی مطرح شده، گفت: تا کنون هیچ سرنخی از این جوان به دست نیامده و هر شایعه‌ای که مطرح شده را تکذیب می‌کنیم، این پرونده برای خودمان هم تبدیل به معما شده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جوان گمشده در جنگل کردکوی معین شریفی جنگل کردکوی صراط جنگل کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بعد از حضور ابوالفضل زمانی در ترکیب پیکان مقابل مس رفسنجان برخی تصور کردند که او جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر بیست و سوم است، اما یک بازیکن جوان‌تر قبل از او در مسابقات امسال به میدان رفته بود.

دوشنبه شب محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر هم به این مسئله اشاره کرد و زمانی بازیکن پیکان را به عنوان جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر معرفی کرد، اما این عنوان متعلق به علی حسنی مدافع 17 ساله فولاد خوزستان است.

حسنی که متولد 22 مرداد 1385 است، هنوز تولد 18 سالگی خود را جشن نگرفته است؛ این مدافع وسط که یکی از بازیکنان حاضر در جام جهانی نوجوانان همراه با تیم ایران بود، در چند مسابقه این فصل برای فولاد به میدان رفته و مقابل استقلال خوزستان هم اولین حضور فیکس خود را تجربه کرد.

فولادی‌ها در فصل جاری به محمد عسکری که متولد دی‌ماه 1384 است و به تازگی وارد 19 سالگی شده، رونمایی کرده بودند و چند بازیکن جوان و زیر 18 ساله دیگر نیز دارند که احتمالا در ادامه مسابقات از آنها استفاده خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • مبارزه علیه آفت سن گندم به ۵۰۰ هزار هکتار رسید