Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود کریمی فرزند حاج محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) در گفتگو با مهر، با تائید خبر جراحی پدرش گفت: حاج‌آقا حدود ۱۲ تا ۱۳ سال بود که از مشکل شنوایی رنج می‌بردند و این‌مساله هر روز حالت شدیدتری پیدا می‌کرد. تا این‌که چندسال پیش، به‌خاطر عفونت زیاد گوش که به قسمت‌هایی از جمجمه سرایت کرد، ناچار شدند به‌مدت ۴ ماه در جلسات مذهبی شرکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به‌تازگی و طی چندروز گذشته، عمل جراحی مهمی روی گوش ایشان انجام شد و پس از عمل هم، تشخیص دکترها این بود که دوره مراقبت پس از عمل باید ۶ تا ۷ ماه باشد تا گوش پدر از صدای زیاد محفوظ بماند. مهم‌ترین نکته‌ای که به ما گفتند همین بود؛ این‌که حاج‌اقا تا حد امکان از برگزاری جلسات پرهیز کنند چون صدایی که از بلندگوهای هیئت پخش می‌شود، در کنار حجم بالای صدای حاضران، نه‌تنها روند درمان گوش را مختل می‌کند، بلکه ممکن است به بدتر شدن شرایط شنوایی ایشان بیانجامد.
 


فرزند محمود کریمی گفت: پدر سه‌شنبه ۶ آبان تحت عمل جراحی گوش چپ قرار گرفت. اما پیش از آن، به‌دلیلی نزدیک‌بودن مناسبت‌ها و همچنین این‌که ایشان علاقه‌ای به تعطیلی جلسات روضه نداشت، انجام عمل جراحی مرتب عقب می‌افتاد تا این‌که شرایط شیوع کرونا پیش آمد. به‌هرحال با شرایطی که پیش آمد و تعطیلی جلسات حضوری، ایشان ششم آبان مورد عمل جراحی ترمیم حلزونی گوش چپ قرار گرفت. احتمال خطر این‌عمل چندان بالا نبود اما دکتر گفته بود امکان دارد شنوایی گوش چپ کاملاً از دست برود.

کریمی گفت: پس از عمل، دکتر از نتیجه راضی بود و به من گفت با وجود طولانی‌شدن فرایند بیماری و آسیب زیادی که به گوش رسیده، به لطف خدا، عمل به خوبی انجام شد و حاج‌آقا می‌تواند از شنبه پس از عمل، پانسمان گوش خود را باز کند. دکتر همچنین گفت پدر می‌تواند به کارهای روزمره بپردازد. پس از بررسی‌های دیگر هم به ما گفته شد ایشان باید به‌طور مطلق از قرارگرفتن در معرض صداهای بلند مثل صدای بلندگو و جمعیت اجتناب کند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: عمل جراحی پس از عمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی گفت: در سال گذشته تعداد ۳۰ واحد صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۵۵ هزار و۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸۷۸ نفر به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مشترک برای فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد در استان، تصریح کرد: با توجه به برگزاری مستمر جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با مدیران و رفع مسائل و مشکلات واحدها این امر مهم انجام گرفت.

رحیمی نبود سرمایه در تأمین نقدیندگی را مهمترین علت تعطیلی واحدهای صنعتی راکد عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاران جدیدی که قصد سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان را دارند به سمت احیای واحدهای تولیدی راکد هدایت شوند.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان اظهار داشت: واحدهایی که در سال جاری به چرخه تولید بازگشته و مجدد راه‌اندازی شده‌اند بیشتر صنایع کوچک هستند و هر واحد به طور متوسط برای ده نفر اشتغالزایی کرده است.

وی تأثیر واحدهای احیا شده در چرخه تولید استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: واحدهای کوچک اگرچه از نظر اشتغالزایی محدود هستند اما تحرک خوبی در رونق تولید و تکمیل چرخه تولید در استان ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6080514

دیگر خبرها

  • مسافران از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند/ ترافیک سنگین در محور‌های شمالی کشور
  • تذکر رئیس قوه قضائیه درباره پرهیز از صدور قرار تامین منتهی به بازداشت (فیلم)
  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • توصیه به پرهیز از توقف در بستر رودخانه زاینده رود
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • هشدار پلیس راهور؛ از سفر غیرضروری به استان های جنوب شرقی پرهیز کنید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان