Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به مناسب یادبود «داوید بن گورین» اولین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، به طور صریح از « جو بایدن » نامزد حزب دموکرات که به گفته رسانه‌ها انتخابات را پیروز شده، خواست تا به توافق هسته‌ای با ایران باز نگردد.

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «در مراسمی که به مناسبت یادبود اولین نخست‌وزیر اسرائیل "داوید بن گورین" و همسرش "بولا" برگزار شد، گفتم که نباید به توافق سابق هسته‌ای با ایران بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به سیاست غیر قابل مذاکره برای اطمینان از اینکه ایران به سلاح هسته‌ای دست نمی‌یابد، ادامه داد.»

او مدعی شد: «به فضل ایستادگی ما در برابر برنامه هسته‌ای و به فضل مخالفت ما با توافق هسته‌ای که با ایران امضاء شد، کشورهای عربی بسیاری به شکل ریشه‌ای موضع خود را در قبال اسرائیل تغییر دادند.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جو بایدن توافق هسته ای با ایران بنیامین نتانیاهو دولت آمریکا رژیم صهیونیستی جو بایدن نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق هسته ای با ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به نماینده‌های کنگره آمریکا: چاره‌ای جز حمله به رفح ندارم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌ان‌ان؛ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با برخی از اعضای دو حزب کنگره آمریکا ادعا کرد برای حفظ موجودیت این رژیم چاره‌ای جز حمله به رفح ندارد.

نتانیاهو در این گفت‌وگو ادعا کرده است که تنها چند هفته دیگر تا زمان پیروزی در غزه فرصت باقی مانده و پیروزی بر حماس نزدیک است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تکمیل ادعاهایش عنوان کرد: اسرائیل چاره‌ای جز وارد شدن به رفح ندارد، زیرا موجودیت آن به خطر افتاده است.

نتانیاهو در جریان میزبانی یک هیئت از کنگره آمریکا که دفتر وی اعلام کرده این جلسه با سازماندهی لابی ایپک برگزار شده، تاکید کرد که کاملا مهم و ضروری است که حمایت احزاب دموکرات و جمهوری‌خواه از اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه ادامه پیدا کند.

تاکید نتانیاهو برای ورود به رفح در حالی مطرح می‌شود که بیش از یک میلیون نفر فلسطینی تحت تاثیر جنگ غزه در این منطقه پناه گرفته‌اند و مواضع رژیم صهیونیستی برای ورود به این منطقه در سطح بین‌المللی با انتقادات گسترده‌ای مواجه شده است.

نتانیاهو پیشتر هم عنوان کرده بود که فلسطینی‌ها در این منطقه می‌توانند با چادرهایشان از رفح خارج شوند. اظهاراتی که با مخالفت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شده است.

هفته گذشته نیز نتانیاهو در اعتراض به رأی ممتنع آمریکا در جریان تصویب قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت سفر برنامه‌ریزی شده گروهی از اعضای کابینه‌اش به واشنگتن را لغو کرد.

قطعنامه مذکور از سوی ۱۰ تن از اعضای غیردائم شورای امنیت مطرح شد و موافقان این قطعنامه خواستار برقراری آتش‌بس فوری در ماه مبارک رمضان و آزادی فوری و بدون قید و شرط اسرا شدند و بر ضرورت توسعه کمک‌های بشردوستانه به غزه تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتانیاهو خطاب به نمایندگان کنگره آمریکا: چاره‌ای جز حمله به رفح ندارم
  • موافقت نتانیاهو با مشارکت هیات صهیونیستی در دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه
  • نتانیاهو خطاب به نماینده‌های کنگره آمریکا: چاره‌ای جز حمله به رفح ندارم
  • نتانیاهو:به رفح می‌رویم واسرا را آزاد می‌کنیم!
  • خبر بد برای مردم غزه/ نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن