Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@02:44:33 GMT

سالن ورزشی شهدای علی‌آباد جیرفت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۵۷۲

سالن ورزشی شهدای علی‌آباد جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از کرمان :  آیین افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای علی‌آباد شهرستان جیرفت امروز ظهر و در سومین روز از هفته بسیج با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین اظهار داشت: امیدوارم این مرکز محلی برای ورزش جوانان این منطقه و آرامشی برای آنها باشد و فضای ورزشی خوبی برای این مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هرچه به مردم خدمت کنیم کم است، تصریح کرد: ما در سرانه ورزشی مشکل داریم باید با ساخت فضای ورزشی مناسب این کمبود را جبران کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تمامی مشکلات این سالن در تجهیزات لازم برطرف می‌شود، گفت: هرچه برای جنوب کرمان بتوانیم کمک می‌کنیم و تمام توان خود را برای آن گذاشته‌ایم. همچنین سه پایگاه نیمه کاره علی‌آباد نیز توسط سپاه ساخته می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در سفر به جنوب استان کرمان از طرح‌های اقتصاد مقاومتی بانوان بسیجی علی‌آباد جیرفت نیز بازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه گره مهم این کار بحث بازاریابی است که هماهنگی لازم جهت فروش محصولات دست ساز شده و شبکه توزیع فعال می‌شود گفت: اگر جنسی اینجا تولید شود اما فروش نداشته باشیم فایده‌ای ندارد و باید اول بازاریابی شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف اقتصاد مقاومتی را رنگین کردن سفره‌های مردم دانست و عنوان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی بازارش درست نشود پس اقتصاد مقاومتی نیست.

وی با توجه به درخواست زمین از طرف متولی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر زمین کارگاه‌های اقتصادی تامین شود ساخت مجموعه بر عهده سپاه است و این کار را انجام می‌دهیم.

48

کد خبر 1458492

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقتصاد مقاومتی علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

29 فروردین ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» و تجلیل از حماسه آفرینی‏های آجا که یادآور حکمت، هوشمندی و دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی در حفظ ارتش و خنثی سازی توطئه بزرگ منافقین و ضد انقلاب در طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، سرفصل حیات جدید ارتش در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و حوادث و رخدادهای پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس به خوبی نمایانگر نقش‌آفرینی‌های سترگ ارتش انقلابی و غیور در عرصه‌ اجرای ماموریت‌های خطیر محوله بوده است.

  خدای بزرگ را شاکریم که تصویر زیبای وحدت، اخوت، همدلی، همراهی و هم افزایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره موجب رضایت و خرسندی امام امت و ملت شریف و نجیب ایران عزیز را فراهم آورده است.

اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ‏مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران بالاخص امیر فرمانده محترم قرارگاه منطقه‏ای شمالغرب ارتش و نیروهای مستقر در این استان تبریک گفته، امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی و خدمت به مردم باشیم.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • ­استان تهران صاحب سالن اختصاصی شمشیربازی شد
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران