Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال امروز راهی اصفهان شد. وی در سفر خود ابتدا به اداره کل ورزش و جوانان این استان رفت و  با سید محمد طباطبایی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه سید حسن افتخاری، رئیس هیات هندبال استان اصفهان نیز حضور داشت و گزارشی از فعالیت‌های هیأت هندبال اصفهان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: سهم هندبال در استان اصفهان خیلی مهم است. استان اصفهان از دیرباز تا کنون یکی از قطب‌های اصلی هندبال در ایران است که بازیکنان و مربیان زیادی را به تیم های ملی در بخش های مختلف تحویل داده است. پتانسیل هندبال  اصفهان نسبت به سایر استان های کشور خیلی بهتر است تا جایی که هیات هندبال 20 شهرستان این استان فعال است که همین امر باعث شد من خودم زمانی که ریاست هیأت هندبال استان فارس را برعهده داشتم، استان اصفهان را برای خود الگو  بدانم و همین امر  باعث شد تا شاهد پیشرفت و موفقیت هندبال استان فارس باشیم.
 
پاکدل خاطر نشان کرد: باید در برخی از بخش های هندبال استان تحولاتی ایجاد شود. قطعاً با مدیریت افتخاری و حضور چند تیم استان در رقابت‌های مختلف لیگ برتر و دسته یک در آینده نزدیک این استان می تواند میزبانی‌های شایسته‌تر و بیشتری از تیم‌های ملی و مسابقات باشگاهی داشته باشد.
 
وی افزود: حضور 6 تیم از اصفهان در لیگ دسته یک و لیگ برتر باشگاهای کشور از نقاط مثبت وقوت هندبال اصفهان است که من باید به عنوان رئیس فدراسیون علاوه بر هیأت اصفهان از زحمات و همکاری مدیرعامل باشگاه های ذوب آهن و فولادمبارکه سپاهان‌ که در هندبال فعالیت و تیمداری می کنند، تشکر کنم.
 
رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر نقش استان ها در ساختن تیم ملی قدرتمند گفت: اگر هندبال استان ها قوی باشد، قطعاً هندبال ملی نیز قوی خواهد شد. همانطور که الان می بینید نقش مربیان و بازیکنان این استان در شکل گیری تیم های ملی در رده های مختلف بسیار مهم است و فعالیت مربیان در این استان بازیکن سازی می باشد به نوعی وجود بازیکنان درجه یک در این استان به قدری بالا است که نیازی به جذب بازیکن برای حضور در تیم های خود از سایر استان ها را ندارند؛ البته این موضوع در شرایط فعلی نسبت به گذشته کمی تغییر کرده است.
 
رئیس فدراسیون هندبال در پایان گفت: خوشبختانه امروزه در راس ورزش استان یک مدیر توانمند حضور دارد که به هندبال علاقه بسیاری دارد و انتظار می رود از طباطبایی همانطور که در گذشته از هندبال استان حمایت کردند هندبال را تنها نگذارند و همواره به هندبال توجه ویژه ای داشته باشند.
 
همچنین در این جلسه سید محمد طباطبایی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش هندبال در میان خانواده های اصفهانی بسیار محبوب است و فرهنگ سازی گسترش این رشته در شهرستان های استان به خوبی اقدام شده و ما به دنبال برطرف مشکلات، رفع نواقص زیر ساختی این ورزش هستیم. در بازدید که از خانه هندبال شهید سجادی استان داشتیم مقرر شد تا بحث مشکلات این سالن برطرف شود که در بحث تعمیر و ترمیم این سالن چیزی بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برآورده هزینه شده که اداره کل ورزش و جوانان تقابل هزینه بر عهده دارد تا مشکلات زیر ساختی این استان در بحث سالن برطرف شود.
 
وی ادامه داد: همچنین در بحث هیأت های شهرستانی نیز خوشبختانه اقدامات خوبی باهمکاران‌مان در اداره ورزش و جوانان شهرستان ها صورت گرفته است و به روسای ورزش وجوانان آنها  اعلام‌ شده تا با هیأت هندبال همکاری لازم را داشته باشند و سالن های ورزشی را در اختیار هندبالیست ها قرار دهند.
 
طباطبایی با ابراز خوشحالی از نحوه مدیریت علیرضا پاکدل در فدراسیون هندبال اظهار داشت: پاکدل یکی از مدیران برنامه محور ورزش کشور است که در فدراسیون هندبال در مدت زمان حضورش اتفاقات خوبی را برای جامعه ورزشی این رشته رقم زده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان همدلی هندبال استان اصفهان و فدراسیون را مهم دانست و ادامه داد:  اداره کل ورزش و جوانان آماده هرگونه همکاری و میزبانی با فدراسیون هندبال در سطح ملی و آسیایی می باشد و اگر فدراسیون نسبت به  گذشته بیشتر هندبال اصفهان را جهت واگذاری میزبانی های مختلف مد نظر داشته باشد قطعا خوشحال خواهیم شد و نهایت همکاری را با مجموعه فدراسیون خواهیم داشت.

وی با اشاره به وضعیت فعلی هندبال در استان اصفهان گفت: هندبال جز رشته های محسوب می شود که در چند سال اخیر در ورزش اصفهان موفق عمل کرده و توانسته به اهداف مد نظر خود برسد و ما امروزه شاهد حضور مربیان،داوران و بازیکنان مختلف در سطح های بین المللی و جهانی هستیم که باعث افتخاری آفرینی جامعه هندبال هستند.

دیدار با محمدرضا ساکت مدیر عامل فولاد مبارکه سپاهان و بازدید از اردوی امادگی تیم ملی هندبال از دیگر برنامه رئیس فدراسیون هندبال در این سفر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال اصفهان ورزش جوانان رئیس فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال کل ورزش و جوانان استان اصفهان هندبال استان استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی امروز در محل وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت و گو کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی درخصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

هاشمی خاطرنشان کرد: موضوع روایت‌گری برای مقام معظم رهبری و رییس جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و آقای تقدیری با حکم رییس جمهور محترم ریاست این ستاد را برعهده گرفت. فعلا در شروع کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردو‌ها خیلی به مسئله روایت‌گری کمک می‌کند.

وی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب گفت: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود نشان دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

هاشمی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد. همانطور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود قطعا خیلی تفاوت دارد و حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در مجموعه وزارت ورزش بخشی برای روایت پیشرفت مهیا خواهیم کرد که اتفاقات مثبت بازگو شود.

لازم به ذکر است اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و اردوی روایت پیشرفت ویژه کاپیتان‌ها و نخبگان ورزشی تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی کشور توسط اداره کل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ۲۷ لغایت ۲۸ فروردین در استان هرمزگان و جزیره قشم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری هندبال با کلینیک تخصصی ورزشی متین
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان