Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@08:24:28 GMT

وزیر خارجه جدید سوریه تعیین شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۶۹۹۸

وزیر خارجه جدید سوریه تعیین شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رئیس جمهور سوریه، طی حکمی «فیصل مقداد»، را به عنوان جانشین «ولید المعلم»، وزیر خارجه فقید این کشور تعیین کرد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه یکشنبه با اعلام این خبر نوشت که «بشار اسد»، رئیس جمهور این کشور طی احکامی، وزیر خارجه جدید تعیین کرده است. فیصل مقداد پیشتر معاون ولید المعلم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور سوریه همچنین در حکمی جداگانه، «بشار الجعفری» را به عنوان معاون وزیر امور خارجه تعیین کرد. جعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بود.

بشار اسد همچنین در حکمی دیگر، بسام الصباغ، سفیر سوریه در سازمان ملل را به عنوان نماینده دائم این کشور در این سازمان تعیین کرده است.

«ولید بن محی الدین المعلم» وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر سوریه روز دوشنبه (۲۶ آبان) در ۷۹ سالگی درگذشت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فیصل مقداد ولید المعلم بشار اسد سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، سامح شکری وزیر خارجه مصر به موضع گیری درباره تحولات غزه پرداخت.

وزیر خارجه مصر گفت: لازم است قدرتی باشد که در صورت حمله تل آویو به رفح، به اقدامات بازدارنده دست بزند. وجدان جهانی نمی‌تواند تداوم این حجم از کشتار در غزه که شمار قربانیان آن به ۳۴ هزار نفر از جمله ۲۰ هزار زن و کودک رسیده و ویرانی مستمر نوار غزه که به مکانی غیرقابل زندگی تبدیل شده است را تحمل کند.

سامح شکری در ادامه بر ضرورت توقف این جنگ و تلاش برای پایان دادن به آن و ایجاد چارچوبی که منجر به پایان درگیری شود، تاکید کرد.

وزیر خارجه مصر بیان کرد که این امر باید از جانب شرکا و جامعه جهانی حمایت شود.

وزیر خارجه مصر اعلام کرد: سازمان آن روا تنها سازمانی است که می‌تواند کمک‌های بشردوستانه را در داخل اراضی فلسطین توزیع کند و کشورهایی که کمک‌های خود به آن روا را به حالت تعلیق در آورده‌اند در سایه این اوضاع فاجعه‌بار انسانی، به این سازمان خسارت زیادی وارد کردند.

کد خبر 6086877

دیگر خبرها

  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • آنروا تنها سازمانی است که توان توزیع کمکها را در غزه دارد
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم