Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، در این نامه که به امضای ۷۷ نفر به نمایندگی از طرف ایثارگران بازنشسته بانک صادرات همراه با ایثارگران بازنشسته بانک‌های تجارت و ملت استان اصفهان خطاب به خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز اصفهان رسیده، درخواست‌هایی از مدیران این بانک‌ها مطرح شده است.

در نامه ایثارگران بازنشسته بانک‌های یاد شده آمده است: بدلیل نپذیرفتن امتیازات از طرف مدیران بانک‌ها، مجبور به پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی و قضایی شدیم که در نهایت رای به نفع ایثارگران، صادر و مسوولان بانک‌ها مُلزم به اصلاح احکام و پرداخت مطالبات ما شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه این نامه حاکیست: با این حال، مدیران بانک صادرات ایران نه تنها به اجرای آرای صادر شده تمکین نکردند، بلکه در اقدامی غیراخلاقی و ناپسند، مزایا، پاداش‌ها و معیشت ایثارگران شاکی را مسدود و برقراری آن را به انصراف از شکایت و ارائه رضایت‌نامه کتبی مشروط دانستند.

در نامه امضا شده توسط ایثارگران بازنشسته بانک صادرات تاکید شده است، حال با توجه به شرایط این روزهای کشور و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا از یکسو و شیوع بیماری کرونا از سوی دیگر و تصمیمات غیراصولی مدیران بانک صادرات در باره ایثارگران بازنشسته، همه و همه دست‌به‌دست هم داده و زندگی و معیشت این قشر را که در طول هشت سال دفاع مقدس در راه دفاع از نظام و میهن اسلامی جانباز یا اسیر شده‌اند و با ناراحتی‌های جسمی و روحی شدیدی درگیرند، با مشکل روبه رو کرده است.

نویسندگان نامه مزبور افزوده‌اند: این حرکت ناشایست و دور از انتظار مدیران بانک صادرات ایران در برابر حق طلبی و درخواست قانونی ایثارگران، مصداق بارز گروکشی و ظلم به ایشان است.

در پایان، امضاکنندگان نامه مورد نظر، حمایت و پیگیری این موضوع از سوی مسوولان و دست‌اندرکاران کشور بویژه رییس قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی، فراکسیون ایثارگران مجلس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین اصحاب رسانه را خواستار شدند.

بر اساس بند ۲ ماده ۶۸ قانون مدیریت خدمات کشوری؛ فوق‌العاده ایثارگری متناسب با درصد جانبازی و مدت خدمت داوطلبانه در جبهه و مدت اسارت تا یکهزار و۵۰۰ امتیاز و به دارندگان نشان‌های دولتی تا ۷۵۰ امتیاز تعلق می‌گیرد. برای کارمندان و بازنشستگانی که در زمان جنگ در مناطق جنگزده مشغول خدمت اداری بوده‌اند به ازاء هر سال خدمت در زمان جنگ ۱۲۵ امتیاز در نظرگرفته می‌شود.

۷ درصد از جمعیت بازنشستگان کشوری در استان اصفهان ساکن هستند.

این استان با ۱۱۰ هزار بازنشسته پس از تهران و خراسان رضوی، سومین استان است که بیشترین بازنشسته کشوری را دارد.

۶۵ درصد از بازنشستگان این استان را آقایان و ۳۵ درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بانک صادرات ایران اصفهان بازنشستگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بانک صادرات ایران اصفهان بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بانک صادرات ایران اصفهان بازنشستگان اخبار کنکور مدیران بانک بانک صادرات بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس

نماینده ایران در ژنو در نامه‌هایی به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل نوشت: سبعیت رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست، این نسل کشی را فورا متوقف کنید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو طی نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و کمیسرعالی حقوق بشر سازمان ملل ضمن برشمردن فهرستی از موارد جنایات جنگی، جنایات علیه بشریت و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی در 8 ماه گذشته به وقوع پیوسته است، خواستار اقدام فوری سازمان‌های بین‌المللی برای توقف از این نسل کشی شد.

سفیر و نماینده دائم کشورمان با اشاره به گزارش موسسه دفاع مدنی در غزه مبنی بر کشف گوردسته جمعی حاوی پیکرهای 200 تن از شهدای فلسطینی که توسط نیروهای اسرائیلی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس غزه کشته و دفن شده بودند، در این نامه اظهار داشته است که پیش از ارتکاب به این جنایت نیز کارشناسان سازمان ملل در خصوص حمله به بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند.

وی افزود: این واقعیت نشان می‌دهد که اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود، لاجرم شاهد تکرار  چنین فجایعی خواهیم بود.

بحرینی در این نامه‌ها، با استناد به حقوق بین‌الملل، حقوق بین‌المللی بشردوستانه و اسناد مهم بین المللی از قبیل کنواسیون‌های چهارگانه ژنو، حمله به بیمارستان‌ها و اماکن درمانی، گرسنگی دادن به مردم به عنوان ابزار جنگی، جلوگیری از انتقال کمک‌های بشردوستانه و مواردی از این قبیل را مصادیق غیر قابل انکار جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خوانده و اظهار داشت که سبعیت در حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی در غزه دیگر موجب شگفتی هیچکس نیست و این رفتار قبلا نیز توسط این رژیم وعده داده شده است. 

خاطر نشان می‌گردد، کنوانسیون‌های بشردوستانه ژنو، متضمن حقوق غیر نظامیان در مخاصمات مسلحانه است و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به عنوان پاسدار و نگهبان حقوق بین‌المللی بشردوستانه و کنوانسیون‌های ژنو  موظف است حداکثر تلاش خود را برای اجرای مفاد این کنواسیون‌ها مبذول دارد.

درخواست برای تحقیقات بین‌المللی درباره گورهای جمعی در غزهافشای ابعاد تازه از جنایات صهیونیست‌ها در گورهای جمعی غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!
  • واکنش نماینده ایران به کشف گور‌های جمعی در خان یونس
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • واکنش نماینده ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!