Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه این باشگاه خرید ۴۰ بلیت پرواز چارتر تهران به مشهد و خریداری مجدد ۴۰ بلیت دیگر برای حضور این تیم در بازی امروز، هزینه یک شب اقامت در هتل المپیک با احتساب حدود ۳۰ اتاق با توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های پیشگیری از کرونا، یک وعده شام و نهار اضافه با تعرفه بالای هتل و شست و شوی لباسهای تیم بعد از بازی گل آلود دیروز و اجاره دوباره اتوبوس برای انتقال تیم به ورزشگاه ضرری است که باران دیروز شنبه به باشگاه خصوصی شهر خودرو وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: ضرر و زیان بازی گل آلود و نیمه تمام شهر خودرو و پیکان به همین جا ختم نشد در حالی که همه تیم‌های لیگ ‌برتری به کیفیت بد چمن ورزشگاه شهر قدس اعتراض داشته اند، این موضوع با بارندگی شدید تهران نیز تشدید شد و هنگامی که حسین مهربان در حال گرم کردن خود پیش از بازی با پیکان بود به دلیل ناهمواری زمین دچار مصدومیت شد تا ترکیب اولیه شهر خودرویی‌ها پیش از بازی دستخوش تغییر شده و اعتراض کادر فنی تیم را در پی داشته باشد.

سرمربی شهرخودرو، سید مهدی رحتمی هم در این خصوص گفته بود: امروز زمین بازی خراب شد که بدترین اتفاق بود و با توجه به احتمال آسیب دیدگی بازیکنان، بازی به زمان دیگری موکول شد.

با این حال ادامه دیدار، امروز یکشنبه راس ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه از دقیقه ۲۲ در ورزشگاه دستگردی تهران پیگیری شد و در نهایت، شهر خودرو با وجود رفت و برگشت دوباره با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیکان تهران شد.

برچسب‌ها مشهد تیم فوتبال پیکان شهر قدس شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تیم فوتبال پیکان شهر قدس شهر خودرو مشهد مشهد تیم فوتبال پیکان شهر قدس شهر خودرو مشهد اخبار کنکور شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)

اقدام خطرناک تماشاگران فوتبال اروپا باعث حضور آتش نشان ها مهار شد.

به گزارش فارس؛ «فوتبال اروپا روزی آتشین و خطرناک را پشت سرگذاشت»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت گل از توقف نیمه ساعته بازی فاینورد با نایمخن در فینال جام حذفی هلند است.

لیگ هلند جزو 10 لیگ برتر فوتبال دنیاست ولی اقدامات خطرناک تماشاگران در آستانه ایجاد یک فاجعه بزرگ بود.

در نیمه دوم بازی فاینورد با نایمخن و در دقیقه 59 بازی تماشاگران به دلیل استفاده از مواد آتش زا و دودزا یکی از پرچم های بزرگ طرفداران فاینورد آتش گرفت.

شعله های آتش لحظاتی بخشی از سکوهای ورزشگاه را فراگرفت و بازی برای مدت 30 دقیقه متوقف شد و با ورود آتش نشان ها این آتش مهار شد تا بازی از سرگرفته شود و فاینورد با یک گل برنده بازی شد و چهاردهمین قهرمانی جام حذفی اش را جشن گرفت.

سایت فوتبال هلند می نویسد که «اقدام خطرناک تماشاگران فاینورد» نزدیک بود به یک «فاجعه انسانی در فوتبال تبدیل شود» و می توانست شعله های آتش به هواداران آسیب بزند.

رسانه هلندی گزارش می دهد که این اتفاق هرچند بدون تلفات بود ولی «زنگ خطر را برای ماموران امنیتی به صدا درآورد» تا از ورود مواد محترقه به ورزشگاه جلوگیری کنند و امنیت ورزشگاه ها را بالا ببرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • این استادیوم به درد ما نمی خورد!