Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:05:29 GMT

تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۷۶۵۳

تناقض داوری حق پیروزی را از رایکا بابل گرفت

نادر دست نشان پس از کسب تساوی یک بریک تیمش رایکا بابل و استقلال ملاثانی درهفته نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور در بابل به خبرنگار مهر گفت، بازی خوبی بود و بازیکنان ما تا دقیقه ۹۷ بازی که جای تعجب بود که این هفته وقت اضافه از سوی داور گرفته شود، جانانه تلاش کردند.

وی افزود: متأسفانه داور مسابقه که برای بازی‌های لیگ دسته یک خیلی جوان بوده، از دقیقه ۱۷ بازی درپی حرکت تکل بازیکن ما، مستقیم اززمین اخراج و کاملاً سختگیرانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم رایکا بابل گفت، همه کارشناسان واهالی فوتبال هم پس از بازبینی صحنه منجربه اخراج بازیکن تیم ما همگی اعتقاد داشتند که نهایت جریمه کارت زرد بوده و اخراج لازم نبود.

دست نشان با بیان اینکه حرکت مشابه‌ای که بازیکن تیم استقلال ملاثانی نیز درنیمه دوم بازی بر روی بازیکن ما انجام وداور حتی به راحتی ازکنار آن گذشت، اضافه کرد، این وضعیت ونوع نگاه داوران ما نشان می‌دهد، که قضاوت برای بسیاری از داوران جوان در سطح لیگ‌های بالاتر زود هست و باید تجربه‌های زیادی کسب کنند.

وی ادامه داد، به هرحال با وجود ۱۰ نفره شدن در کل زمان مسابقه تیم ما به گل اول بازی رسید و پس از آن هم به خوبی توانست مدیریت کند.

وی یادآورشد، دریافت گل در دقیقه اضافه (۹۰+۴) واقعاً دور از ذهن ما بود، اما درس خوبی برای بازیکنان جوان ما داد که باید تا قبل از سوت داور در زمین مسابقه جنگید و بازی را تمام شده تلقی نکرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رایکا بابل درآغاز هفته نخست رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برابر میهمان خود تیم استقلال ملاثانی به تساوی یک بریک دست یافت.

کد خبر 5078148

منبع: مهر

کلیدواژه: نادر دست نشان فوتبال تیم فوتبال رایکا بابل ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز کرمانشاه گرگان آمار کرونا بارش باران بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد

در هفته ناکامی مدعیان، صدرنشین جدول رده‌بندی سری A نیز مقابل حریف خود به یک مساوی بسنده کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای کالیاری رده چهاردهمی بود که این بازی پس از دو بار پیش افتادن میزبان از میهمان، در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که حضور جانی اینفانتینو رئیس فیفا و آندره اونانا سنگربان سابق نراتزوری و دروازه‌بان حال حاضر منچستریونایتد در ورزشگاه و همچنین سکونشینی لائوتارو مارتینس ستاره خط حمله اینتری‌ها به دلیل محرومیت از حواشی مهم آن بود، نراتزوری با گلزنی مارکوس تورام در دقیقه 12 پیش افتاد. در دقیقه 65 الدور شومورودوف گل تساوی را برای کالیاری زد، اما هاکان چالهانوغلو در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی دوباره اینتری‌ها را پیش انداخت. این گل صدرنشین جدول را تا آستانه کسب سه امتیاز دیگر برد اما هفت دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی نیکولا ویولا گل دوم کالیاری را زد تا همه چیز دوباره به تساوی کشیده شود.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

 

اینتر در حالی به تساوی رضایت داد که هفته آینده در دومین دربی دلامادونینای فصل به مصاف رقیب همشهری و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی میلان خواهد رفت. پیش از اینتر، دیگر مدعیان کالچو، از جمله یوونتوس و میلان هم هفته سی‌و‌دوم سری A را با تساوی پشت سر گذاشته بودند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی اینتر با تساوی امشب 83 امتیازی و صدرنشین است و پس از آن میلان با 69 امتیاز در رده دوم قرار دارد. همچنین یوونتوس 63 امتیازی سوم است و بولونیای 59 امتیازی هم رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • پیروزی شیرین دریا در خانه
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد