Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید با وجود کنار گذاشته شدن از تیم ملی کشورش حاضر است دوباره ژرمن‌ها را همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با شدت گرفتن درخواست‌ها از یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان برای برگرداندن بازیکنان باتجربه این تیم از جمله توماس مولر پس از باخت سنگین اخیر ژرمن‌ها مقابل اسپانیا، مولر می‌گوید حاضر است به تیم ملی کشورش کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لو پس از جام جهانی ۲۰۱۸ سه بازیکن باتجربه تیم ملی آلمان، توماس مولر، ژروم بواتنگ و متس هوملز را از تیم ملی کنار گذاشت تا میانگین سنی تیمش را کاهش دهد اما کنار رفتن این سه بازیکن باعث افت محسوس ژرمن‌ها شده است که اوج آن با ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ این تیم در بازی‌های رسمی طی ۸۹ سال اخیر با قبول باخت ۶ بر صفر به اسپانیا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا بود. به همین دلیل برخی از کارشناسان از جمله یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آلمان به لو توصیه کرده‌اند که مولر و دیگر بازیکنان باتجربه آلمان را برگرداند.

مولر ۳۱ ساله که بیش از ۱۰۰ بازی ملی انجام داده است با اشاره به شکست تحقیر‌‌آمیز تیم ملی آلمان به اسپانیا به شبکه اسکای آلمان گفت:

قطعاً شکست دردناکی بود و شما برای هم‌تیمی‌های ملی‌پوش‌تان ناراحت می‌شوید. خب بالاخره آنها را می‌شناسید و در تیم باشگاهی‌تان کنار آنها بازی می‌کنید و ناراحتی آنها شما را هم ناراحت می‌کند. همانطور که گفتم هیچ یک از ما (مولر، بواتنگ و هوملز) از بازی برای تیم ملی انصراف نداده‌ایم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی آلمان توماس مولر توماس مولر تیم ملی آلمان تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو

تیم فوتبال سپاهان با درخشش شهریار مغانلو برابر ملوان به پیروزی دو بر یک رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال ملوان وسپاهان از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی به مصاف هم رفتند که سپاهان صاحب برتری دو بر یک شد.

مرتضی منصوریان با کمک‌های حسن ظهیری و محسن سلطانی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

تیم‌های پنجم و سوم جدول در شرایطی به مصاف هم رفتند که ملوان پس از شکست هفته گذشته برابر پرسپولیس، در ورزشگاه خانگی به دنبال بازگشت دوباره به جاده برد بود و در سوی دیگر سپاهان که با کسب یک برد و یک مساوی در دو هفته اخیر از روند پرفراز و نشیب خود فاصله گرفته، در انزلی در پی ادامه این روند و بیشتر نشدن فاصله‌اش با صدر جدول بود.

ملوان با توجه به بازی در خانه هجومی‌تر آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. در دقیقه ۱۲، محمدرضا رمضانی پاس رو به جلوی رضا جعفری را وارد دروازه میرزازاد کرد تا انزلی‌چی‌ها یک بر صفر پیش باشند.

در ادامه اگر چه سپاهان برای جبران گل خورده رو به جلوتر بازی کرد اما ملوان هم روی ضد حملات خطرناک نشان می‌داد و در دقیقه ۴۵ جعفری می‌توانست خودش و ملوان را دو گله کند اما ضربه مهاجم ملوان به تیر دروازه برخوردکرد. نیمه اول با تک گل ملوان به سود آنها به پایان رسید و سپاهانی‌ها برای جبران چشم به نیمه دوم داشتند.

نیمه دوم را سپاهان پرفشارتر شروع کرد و شهریار مغانلو پس از عبور از دروازه‌بان ملوان با خطای او در محوطه جریمه سرنگون شد تا منصوریان نقطه پنالتی را نشان دهد. مغانلو پشت این ضربه قرار گرفت و در دقیقه ۵۳ گل مساوی را وارد دروازه ملوان کرد.

فشار سپاهان برای زدن گل برتری ادامه داشت و در دقیقه ۷۳ ارسال کاوه رضایی از جناح راست را مغانلو در داخل شش قدم با یک تکل وارد دروازه ملوان کرد تا شاگردان ژوزه مورایس ۲ بر یک جلو بیفتند. در ادامه تلاش انزلی‌چی‌ها خانه برای فرار از شکست خانگی نتیجه‌ای نداشت و سپاهان توانست با نتیجه ۲ بر یک ملوان را شکست دهد. سپاهان با به دست آوردن دومین برد متوالی ۴۵ امتیازی شد و اختلافش را با صدر به ۸ امتیاز کاهش داد تا شانس‌های این تیم برای قهرمانی در ۶ هفته پایانی زنده بماند.

ملوان هم با قبول دومین شکست متوالی با ۳۸ امتیاز در رده پنجم باقی ماند.

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آزمان اکوان، ابودر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، میلاد زکی پور، هادی محمدی،سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، فرشاداحمدزاده، رضاشکاری و شهریارمغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • آلمان ۳ مظنون جاسوسی برای چین را دستگیر کرد
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • در روز بازگشت حسن یزدانی چرا تیلور باخت؟
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی