Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، معین شریفی جوان ۳۷ ساله بعدازظهر سه شنبه ۲۵ شهریور برای پیاده روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که متاسفانه مفقود و با گذشت بیش از دو ماه هنوز پیدا نشده است.

بر اساس شواهد موجود شریفی همواره در مسیر جنگل کردکوی پیاده روی می‌کرده و طبق معمول بعدازظهر سه شنبه ۲۵ شهریور خودروی شخصی‌اش را در منطقه خیابانک جنگل کردکوی پارک کرده تا پیاده روی کند و حدود ساعت ۱۹ طی تماس تلفنی با شاگرد مغازه‌اش اعلام کرد تا نیم ساعت دیگر برمی‌گردم، اما بعد از این تماس تلفن همراهش خاموش شد و دیگر خبری از وی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کردکوی در گفتگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: بیش از دو ماه از مفقود شدن معین شریفی در جنگل کردکوی می‌گذرد و با وجود تلاش‌های فراوان برای پیدا کردن این جوان نتیجه‌ای حاصل نشد.

ابراهیم قدمنان افزود: تمام مناطقی که احتمال می‌دادیم این جوان در آنجا گم شده باشد را تجسس کردیم، اما هیچ سرنخی به دست نیامد.

وی ادامه داد: با پدر ایشان هم صحبت کردیم و دستگاه‌های قضایی و انتظامی پیگیر پرونده مفقود شدن این جوان کردکویی هستند.

وی در خصوص شایعاتی که این مدت در خصوص مفقود شدن معین شریفی مطرح شده، گفت: تا کنون هیچ سرنخی از این جوان به دست نیامده و هر شایعه‌ای که مطرح شده را تکذیب می‌کنیم، این پرونده برای خودمان هم تبدیل به معما شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل کردکوی جوان گمشده جنگل کردکوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان از مرگ جوان ۱۹ ساله به علت برخورد با صاعقه خبر داد. - اخبار استانها -

فرشاد عبدالملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: دیروز یک جوان 19 ساله در کوه‌های اژدرآباد رزن به خاطر برخورد با صاعقه جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: به دنبال برخورد صاعقه با جوان 19 ساله در کوه‌های اژدراباد شهرستان رزن به سمت کوهای اوج و گزارش حادثه، نیروهای اورژانس کرفس رزن به منطقه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس در محل حادثه و انجام معاینات بالینی متأسفانه مددجو در دم فوت کرده است.

انتهای پیام/743

دیگر خبرها

  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری کرمان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • ترک فعل دستگاه‌ها در حوزه حدنگاری بدون اغماض پیگیری می‌شود
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند