Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ابوالفضل اکبرپور، در ارتباط با 20 فقره اظهارنامه لوازم خانگی مارک بوش (شامل حدوداً 400 کانتینر 40فوت) که از محل مجوز محرمانه دفتر مقررات واردات و صادرات وزارت صمت اقدام به اظهار کالا شد، گفت: بلافاصله پس از اظهار در گمرک به‌جهت رعایت کامل مقررات و رفع هرگونه ابهام قانونی اقدامات مختلفی رأساً  توسط گمرک شهید رجایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گفته اکبرپور،‌در اولین گام کامنت هشدار از سوی گمرک روی تمام اظهارنامه به‌جهت احتیاط و رعایت کامل مقررات درج شده است.

ناظر گمرکات استان هرمزگان ادامه داد، از سوی دیگر مکاتبه لازم با مرکز واردات در خصوص ابهامات مقرراتی با توجه به حجم قابل‌توجه لوازم خانگی در ابتدای آبان ماه به‌عمل آمد.

وی گفت: همچنین  همه اظهارنامه‌های مربوطه در مسیر قرمز قرار گرفته‌اند و فرایند ارزیابی و کارشناسی آنها صورت گرفته است و در نهایت از خروج کالا ممانعت به‌عمل آمد.

اکبرپور با ابراز اینکه کالای موضوع 400 کانتینر لوازم خانگی بوش جزو کالای ممنوعه می‌باشد، گفت: با توجه به اینکه خوشبختانه بسیاری از تولیدکنندگان داخلی مشغول تولید این دست کالاها هستند، خروج این حجم کالا در برهه حساس فعلی شائبه‌های زیادی ایجاد می‌کرد و باعث دلسردی تولیدکنندگان می‌شد.

به‌گفته مدیرکل گمرک شهید رجایی، اقدامات نظارتی این گمرک مانع از ترخیص کالای گروه چهار مورد بحث شد که با دستور مقام محترم قضایی  و ورود اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کلیه کالاهای این شرکت در توقیف گمرک است و اجازه خروج ندارد. در نهایت روز گذشته نیز رأی دیوان عدالت اداری در خصوص وارد بودن تجدیدنظرخواهی گمرک ابلاغ شد و از ترخیص کالا جلوگیری به‌عمل آمد.

پربیننده ترین گل‌فروشی‌ها پرپر شدند فعالیت کدام شغل‌ها از فردا ممنوع است؟ کاهش ۲۵هزار تومانی قیمت گوشت قرمز ماسک‌های چینی ۶۰۰تومانی گوشت هم ارزان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گمرک واردات لوازم خانگی گمرکات لوازم خانگی بوش سهام عدالت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «ورود خروج ممنوع» از پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در پلتفرم فیلم‌نت اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم داستان یک روحانی است که بر اثر اتفاقاتی وارد یک زندان می‌شود. او در برخورد با زندانیان متوجه نحوه رفتار آنها شده و به چالش‌های فراوانی کشیده می‌شود.

فیلم «ورود و خروج ممنوع» اثری کمدی به نویسندگی و کارگردانی امید آقایی جلیانی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که از ۱۵ آذر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران شد.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، علی صادقی، محمدرضا هدایتی، نعیمه نظام دوست، پوریا پورسرخ، سعید امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، مجتبی شفیعی، نیما شاهرخ‌شاهی، یاسر جعفری، پژواک ایمانی، مرتضی علی  آبادی بازیگران فیلم هستند.

این فیلم با قیمت بلیت ۸۰ هزار تومان در بخش «سینما آنلاین» از ساعت ۸ شب فردا ۹ فروردین ماه در فیلم نت عرضه می شود. برای تماشای فیلم نیازی به خرید اشتراک نیست و تنها باید بلیت فیلم را خرید.

دیگر خبرها

  • تقلب در فروش لوازم خانگی
  • افزایش صادرات از گمرک شهرستان پلدشت
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • بازدیداستاندار آذربایجان شرقی از انبار‌های اموال تملیکی استان
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر