Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف استان زنجان از لزوم متعهد بودن اصناف به محدودیت‌های جدید کرونایی خبر داد و گفت: قنادی‌ها منشاء تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی بودند و ناچار به تعطیلی این صنف شدیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید محمود موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان به محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال شده بر اصناف اشاره و اظهار داشت: مشاغل مختلف گروه‌بندی شده‌اند و بر اساس این گروه‌بندی و حساسیت آن‌ها محدودیت‌هایی اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال واحدهایی که با تعطیلی چند روزه آن‌ها هیچ اختلالی در زندگی مردم ایجاد نمی‌شود شامل این محدودیت تعطیلی دو هفته‌ای شده‌اند. 

وی با بیان اینکه در این ایام نمی‌توانیم مشاغلی که کالای اساسی مردم را تامین می‌کنند تعطیل کنیم، افزود: همه مشاغل محترم هستند و منبع درآمد یک تا چند خانوار هستند اما در این شرایط ناچار به این تعطیلی‌ها هستیم. 

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به در اولویت بودن سلامت مردم در تصمیم‌گیری‌ها، تصریح کرد: در مورد تعطیلی‌ها ابهاماتی به وجود آمده بود که برای مثال دلیل تعطیلی قنادی‌ها چیست، بر اساس معیارهای ستاد کرونا اگر قنادی‌ها تعطیل نشوند  بستری برای برگزاری تولد و جشن‌های خانوادگی ایجاد می‌شود که هدف ما حذف چنین تجمعاتی است. 

هشدار جانشین سپاه زنجان به احتکارکنندگان/ اطلاعات سپاه به دنبال شماستافزایش 100 هزار تومانی قیمت آرد آزاد در زنجان/ نانوایان تمایلی به پخت ندارندگرانی 15 درصدی پوشک بچه در زنجان/وقتی درآمد "زوج‌های جوان" کفاف خرید پوشک را نمی‌دهد

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی برای کلیه صنوف عضو اتاق اصناف انجام شده است، گفت: هیچگونه اظهار بی‌اطلاعی از سمت واحدهای صنفی برای اجرا نکردن محدودیت‌ها پذیرفته نیست و تمام واحدهایی که ستاد کرونا اعلام کرده است ملزم به تعطیلی و اجرای محدودیت‌ها هستند. 

موسوی خاطرنشان کرد: خواهشمندیم همه واحدهای صنفی علی‌رغم مشکلاتی که دارند صلاح جامعه را در نظر گیرند و به قوانین پایبند باشند تا بتوانیم گام کوچکی در راستای بهبود اوضاع برداریم.

وی با اشاره به تبعات اجرا نکردن محدودیت‌ها توسط اصناف بیان کرد: ابتدا به صورت شفاهی و در صورت عدم توجه واحد صنفی به شکل کتبی تذکر داده می‌شود و در نهایت اقدام به پلمپ آن واحد می‌شود که زمان این پلمپ بیشتر از دو هفته محدودیت‌ها بوده و بسیار طولانی است. 

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت ها قنادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • گفت‌وگو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • گفت و گو با علی فروتن درباره برنامه تازه‌اش/ دورهمی فیتیله‌ای‌ها در برنامه «فی تی لند»
  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید