Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@01:40:10 GMT

یحیی گل محمدی در یک قدمی شکستن رکورد دایی

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۶۰۶

یحیی گل محمدی در یک قدمی شکستن رکورد دایی

علی دایی با ۱۰۴ بازی مربیگری در پرسپولیس سومین مربی با سابقه تاریخ سرخپوشان است و یحیی گل محمدی می تواند در پایان فصل از این رکورد عبور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی از سد صنعت نفت آبادان گذشت تا به نخستین پیروزی خود در این فصل دست یابد. در دوره جدید سرمربیگری یحیی گل ‌محمدی در پرسپولیس او عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته در ۱۶ بازی لیگ برتری ۳۷ امتیاز کسب کند و میانگین فوق العاده ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ امتیاز به ازای هر بازی را ثبت کند. هرچند که شاید اگر رقبای این تیم در کورس قهرمانی باقی مانده بودند، پرسپولیس در سه بازی پایانی فصل هم می‌توانست به نتایج بهتری دست یابد.

گل‌ محمدی که دوره دوم حضورش روی نیمکت پرسپولیس طولانی تر شده و احتمالا ادامه نیز خواهد یافت، در ۳۷ بازی توانسته ۱۷ پیروزی در تورنمنت های مختلف کسب کند و در ۲۰ بازی دیگر هم تنها چهار بار شکست را قبول کند (استقلال، ذوب‌آهن و الدحیل۲).

نکته جالب برای پرسپولیسی ها این است که آن ها در شروع لیگ نوزدهم استارت خوبی با هدایت گابریل کالدرون نداشتند اما در ادامه با کسب نتایج درخشان، قهرمان نیم فصل شدند. اما در آغاز نیم فصل دوم تیم یحیی گل‌ محمدی با عبور از تراکتور، صنعت نفت، شهرخودرو و سپاهان تا حد زیادی قهرمانی اش را قطعی کرد و حالا به نظر می‌رسد کادرفنی سرخ‌ها دوباره استراتژی شروع مقتدرانه را در پیش گرفته و قصد دارد با ادامه این نتایج صدرنشینی را به دست آورد.

حالا اگر پرسپولیسی‌ها در سه بازی آینده خود مقابل نفت مسجدسلیمان، شهرخودرو و نساجی به برتری برسند، پیش از فینال آسیا رکورد ۲۰ پیروزی در ۳۰ بازی را ثبت می‌کنند که آمار ویژه ای محسوب می‌شود.

با این حال تردیدی نیست که اهمیت برتری در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ورای تمام این مسابقات خواهد بود و اگر شاگردان گل ‌محمدی در این بازی به برد برسند، شاید مهم ترین پیروزی تاریخ باشگاه را ثبت کرده باشند.

پرسپولیس اکنون ۲۸ بازی در لیگ برتر خواهد داشت و دستکم ۸ بازی هم در تورنمنت های دیگری خواهد بود که ممکن است تا عدد ۲۵ (حذفی، جام جهانی و آسیا) هم افزایش یابد. باتوجه به این که او یک نیم فصل هم در لیگ دوازدهم سرمربی سرخ ها بود، ممکن است تا پایان فصل از رکورد ۱۰۴ تجربه سرمربیگری علی دایی بگذرد و به سومین مربی باسابقه تاریخ باشگاه پس از پروین و برانکو تبدیل شود.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس

تصویری از علی دایی و محسن خلیلی منتشر شده است.

طرفداری | علی دایی و محسن خلیلی با یکدیگر دیداری داشتند.

علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

علی دایی و محسن خلیلی

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • جواب منطقی یحیی گل‌محمدی به ۲ پیشنهاد ویژه؛ صبر استراتژیک!
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • شایعات دست از سر یحیی گل‌محمدی برنمی‌دارد
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد