Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@02:03:46 GMT

تست کرونای محمد صلاح منفی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۶۵۲

صراط:

برخی منابع از منفی شدن تست کرونای محمد صلاح خبر می‌دهند و ستاره مصری تیم لیورپول احتمالاً بزودی به میادین برمی‌گردد. 

به گزارش خبرآنلاین تست کرونای این بازیکن بعد از حضور در عروسی برادرش مثبت اعلام شد و در نتیجه بازی حساس لیورپول مقابل لسترسیتی را از دست داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تست کرونای محمد صلاح ستاره مصری تیم لیورپول لیورپول صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، موسسات اعتبار سنجی بین‌المللی از جمله موسسه مالی اس اند پی گلوبال (S&P) در گزارشی پیش بینی کرده است که چشم‌انداز اعتبار بلندمدت اسرائیل منفی خواهد بود.

در این گزارش گفته شده به دلیل تنش‌های تل آویو با ایران و تشدید خطرات علیه تل آویو، چشم انداز اعتباری اسرائیل به شدت افت خواهد کرد.

آژانس رتبه بندی اس اند پی گلوبال در بحبوحه خطرات ژئوپلیتیکی زیاد برای اسرائیل، رتبه بلندمدت اسرائیل را از AA- به A- کاهش داده است.

اس اند پی گلوبال در بیانیه خود اعلام کرد: ما پیش بینی می کنیم که کسری عمومی اسرائیل در سال ۲۰۲۴ به ۸ درصد از تولید ناخالص داخلی افزایش یابد، که بیشتر این کسری بودجه در نتیجه افزایش هزینه های نظامی در تل آویو صورت می‌گیرد.

پیش از این، خبرگزاری رویترز به نقل از اداره آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که اقتصاد این رژیم در چهار ماهه آخر سال گذشته میلادی ۱۹.۴ درصد افت کرده است. بر اساس این گزارش، افت رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم متحمل خسارات ناشی از ادامه جنگ در نوار غزه شده است.

پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی از آثار منفی جنگ بر اقتصاد این رژیم خبر داده بودند.

وزارت دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم جنگ روزانه به ۲۵۰ میلیون دلار می‌رسد.

رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی نیز با تاکید بر اینکه جنگ غزه ضربه بزرگی به اقتصاد این رژیم زده است، گفت: جنگ غزه بیش از انتظار برای اسرائیل هزینه دارد و فشارهایی بر بودجه ایجاد خواهد کرد.

بانک مرکزی رژیم صهیونیستی هم پیشتر در جدیدترین ارزیابی‌های خود اعلام کرده بود که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ به واسطه تنش‌ها در غزه، اقتصاد این رژیم افت خواهد کرد.

کد خبر 6082234

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳؛ وصال او ز عمر جاودان به....
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • آمریکا: به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل رای منفی می‌دهیم
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • اسرائیل می‌خواهد برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند