Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-18@15:40:50 GMT

۸۵ درصد کارکنان وزارت علوم بسیجی‌اند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۷۰۶

۸۵ درصد کارکنان وزارت علوم بسیجی‌اند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم در برنامه «گفتگوی علمی» با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج از منظر امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) برای حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند تا انقلاب اسلامی توسط قشرهای مختلف مردمی پشتیبانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین نقش بسیج، حضور همه جانبه در هشت سال دفاع مقدس بود اما مأموریت بسیج بعد از این هشت سال هم به موضوعات مختلف در قشرهای گوناگون تبدیل شد بطوریکه هم اکنون در همه اقشار کشورمان شاهد مجموعه توانمندی به نام بسیج هستیم.

نصیرزاده به مأموریت بسیج کارکنان وزارت علوم در حوزه آموزش عالی اشاره کرد و گفت: ما در مرحله نخست، کارکنان مجموعه آموزش عالی را به بسیج جذب می‌کنیم و بعد از سازماندهی، از ظرفیت آنها در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به مأموریت سه قشر توانمند بسیج در مجموعه آموزش عالی گفت: این سه قشر عبارتند از «بسیج اساتید» با راهبردی عالمانه برای جذب و تربیت اساتید انقلابی به منظور تربیت دانشجویان انقلابی، «بسیج دانشجویی» با مأموریت عدالت خواهی برای مطالبه صحیح از سیستم نظام اداری کشور در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و «بسیج کارکنان» با مأموریت جذب و به کارگیری تخصصی کارکنان.

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، ارتقای سطح مدیریت علمی و آموزشی در دانشگاه‌ها را مأموریت اصلی این قشر بسیج معرفی کرد و گفت: هدف بسیج کارکنان، تربیت کارمندان دانشگاهی بصیر، اعتقادی و سیاسی است یعنی کارمندانی که سیاست سازمان اداری و دانشگاهی خود را بدانند و در جهت تحقق مأموریت‌های آن قدم بردارند.

نصیرزاده عنوان کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد از کارکنان وزارت علوم و آموزش عالی در دانشگاه‌ها مطابق با ارزیابی سازمان بسیج مستضعفان، عضو بسیج کارکنان ما هستند و متناسب با تخصص خود فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج با کمترین هزینه، مأموریت‌های بزرگ انقلاب اسلامی را انجام می‌دهد افزود: روحیه بسیجی در کارکنان یک مجموعه کمک می‌کند که کارها با تفکر ایثار و شهادت به نتیجه مطلوب برسند.

فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم، توانمندی سیستم مدیریتی و پاسخگویی را از مأموریت‌های بسیج کارکنان در دستگاه‌ها برشمرد و گفت: اگر قرار باشد بسیج، کارمند را از مأموریت‌های کاری خود دور کند چرخه مدیریتی کُند خواهدشد اما واقعیت این است که بسیج دستگاهی نیست که درون یک سازمان وقت گیر باشد و بلکه بسیجیان از وقت غیراداری و خالصانه برای حضور فعال در بسیج استفاده می‌کنند.

نصیرزاده چشم انداز بسیج در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی را بسیار غنی و توانمند پیش بینی کرد و گفت: امروز هوشمندی و بصیرت در جامعه جهانی حرف اول را می‌زند و لذا بسیج هم راه شهید قاسم سلیمانی را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1081725 برچسب‌ها وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بسیج ادارات حسین نصیرزاده

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری بسیج ادارات حسین نصیرزاده بسیج کارکنان وزارت علوم انقلاب اسلامی آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا

شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از ۱۰ درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یاهوفایننس، شرکت آمریکایی تسلا اعلام کرد که بیش از 10 درصد از نیروی کار خود را در جهان اخراج کرده است.

در یادداشتی که اولین بار توسط وب سایت خبری الکترک Electrek منتشر شد، ایلان ماسک، مالک میلیاردر این سازنده خودروهای برقی به کارکنان خود گفت که از چیزی بیشتر از این متنفر نیست، "اما باید انجام شود".

بزرگترین خودروساز جهان از نظر ارزش بازار یعنی تسلا بر اساس آخرین گزارش سالانه خود، تا دسامبر سال گذشته میلادی 140473 نیرو در سراسر جهان داشته است.

تسلا روباتاکسی را 8 اوت رونمایی می‌کندغرامت 3 میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست

تسلا به درخواست بی‌بی‌سی برای اظهار نظر درباره این تعدیل نیرو پاسخ نداده است.

در ایمیل ماسک آمده است: ما بررسی کاملی از سازمان انجام داده‌ایم و تصمیم دشواری برای کاهش بیش از 10 درصدی نیروهای خود در سطح جهانی گرفته‌ایم.

وی گفت: از هیچ چیزی بیشتر از این متنفر نیستم، اما باید انجام شود.

ماسک در ادامه تأکید کرد که این تعدیل نیرو باعث خواهد شد که این شرکت با کاهش بار اضافی خود، به صورت خلاقانه و با سرعت بیشتری وارد "چرخه بعدی رشد" شود.

یکی از کارمندان تسلا که به او گفته شده بود اخراج خواهد شد، به بی‌بی‌سی گفت که دسترسی وی را به حساب ایمیل خود قطع کردند، همانطور که دسترسی همه کارکنان اخراج شده دیگر را قطع کردند.

اندرو باگلینو، یکی از اعضای تیم اجرایی تسلا، روز دوشنبه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که "تصمیم دشوار" را برای ترک این شرکت پس از 18 سال گرفته است.

بر اساس مطلبی که در پایگاه اینترنتی تسلا منتشر شده است، باگلینو از سال 2019 به عنوان معاون ارشد تیم مهندسی نیرو و انرژی تسلا خدمت کرده است.

روهان پاتل، یکی دیگر از مدیران اجرایی این شرکت که مسئولیت سیاست عمومی و توسعه تجارت را بر عهده دارد، نیز قرار است این پست را ترک کند.

وی شخصاً از ماسک به خاطر دادن فرصت به او و "توانمندسازی" او برای رهبری ابتکارات بزرگ در این شرکت تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد