Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@02:51:47 GMT

محمدی، برنده تقابل با قلی‌زاده و رضایی(عکس)

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۷۵۹

خنت در حضور مدافع ایرانی خود برابر شارلروا که دو ملی‌پوش ایرانی در ترکیب داشت، به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را در سمت چپ خط میانی و کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استاد دو پایس در حالی از خنت میزبانی کرد که این تیم میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع راست در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل  رو به پایان بود، اشتباه عجیب در خط دفاعی شارلروا موجب شد تا عثمان بوکاری با توپ‌ربایی و شوت محکم گل اول خنت را در دقیقه ۴۵ به ثمر  رساند.

 

 

 

 

تلاش شارلروا با حملات پیاپی در نیمه دوم و استفاده از تکنیک و سرعت علی قلی‌زاده و کاوه رضایی برای جبران نتیجه مقابل خنت ثمری نداشت تا یاران محمدی در این دیدار خارج از خانه به پیروزی یک بر صفر برسند.

 

شارلروا برخلاف دو مسابقه اخیرش که یک برد و یک مساوی داشت، امشب با شکست مقابل خنت فرصت هم‌امتیاز شدن با کلوب بروژ صدرنشین را از دست داد و با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول ژوپیر لیگ قرار گرفت و یاران محمدی نیز با این برد ۱۶ امتیازی شدند و به رتبه دهم صعود کردند.

 

 

در شبی که هر سه ایرانی حاضر در زمین ۹۰ دقیقه برای تیم‌های خود بازی کردند، میلاد محمدی به جای دفاع چپ که پست تخصصی او محسوب می‌شود، مثل قلی‌زاده به‌عنوان وینگر چپ بازی کرد؛ ضمن اینکه کاوه رضایی در دقیقه ۳۷ کارت زرد گرفت.

کاوه رضایی میلاد محمدی شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاوه رضایی میلاد محمدی شارلروا علی قلی زاده کاوه رضایی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضایی اظهار کرد: در جریان بازرسی‌های صورت گرفته توسط تیم ممیزی رسمی سازمان دامپزشکی کشور و استان مرکزی که به منظور صدور کد صادراتی از یک کارخانه لبنی در شهرستان اراک انجام شد، الزامات GMP و HACCP جهت صدور این کد برای کارخانه مذکور مشخص شد.

وی افزود: این کارخانه پس از رفع نواقص و اجرای الزامات خواسته شده، مستندات لازم را به اداره کل و سازمان ارائه و موفق به دریافت کد IR جهت صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف شد.

رضایی افزود: با توجه به اینکه مرجع ذیصلاح برای تأیید سلامت فرآورده‌های لبنی و صدور گواهی صادراتی لبنیات در سطح بین المللی از جمله اتحادیه اوراسیا سازمان دامپزشکی است، کارخانجات لبنی جهت صادرات هر گونه محصولات تولیدی خود باید کد صادراتی IR را از سازمان دامپزشکی کشور دریافت کنند.

کد خبر 6078972

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • نگاهی به فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبی
  • لیست تیم ملی والیبال اعلام شد؛ بازگشت امیر غفور!
  • صدور کد صادراتی IR در یک کارخانه لبنی در استان مرکزی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد