Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حاجی میرزایی در این توئیت افزود: معلمی تمام‌عیار، خلاق، نوآور، هنرمند، دلسوز، محبوب و بسیار پر تلاش به دیدار خدا شتافت.
 
او ادامه داد: مرحوم ‎راستگو را از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب می‌شناختم او در ‎آموزش کودکان و نوجوانان سرآمد و صاحب‌سبک بود.
 
وی تاکید کرد: فقدانش سنگین و غمبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدایش رحمت کناد و با ‎معلمان بزرگ الهی محشور فرماید.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمدحسن راستگو از مربیان و کارشناسان حوزه کودکان و نوجوانان روز یکشنبه (دوم آذرماه ۹۹) در قم دار فانی را وداع گفت.
 
 انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان خبر داد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره فرایند اسکان میهمانان نوروزی تا ششمین روز از بهار سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: تنها طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۸ هزار نفر در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه، تمام گردشگران و مسافران نوروزی در محل مناسب اسکان داده شده‌اند و هیچ مسافری با مشکل مواجه نشده است، افزود: با آغاز پذیرش نوروزی مسافران فرهنگی اصفهان از بیست‌وششم اسفند تاکنون، میزبان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر با استفاده از ظرفیت‌های تعیین شده اسکان آموزش و پرورش در فضاهای مراکز رفاهی، مدارس، اردوگاه‌ها در استان بوده‌ایم.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: آنچه تا کنون پیش‌بینی کرده‌ایم، ۷ هزار فضا جهت اسکان میهمانان نوروزی در مراکز فرهنگی و رفاهی، تفریحی، آموزشی، آموزش و پرورش اصفهان بوده است و حدود ۶۰۰ مدرسه استان را نیز در این راستا در نظر گرفته‌ایم تا خدمت‌رسانی مطلوبی را داشته باشیم، اما طی شب‌های گذشته با افزایش میزبانی از مسافران نوروزی در این مراکز توانستیم از سقف تعیین شده ۷ هزار فضاهای اسکان عبور کنیم.

منتجب پیرامون اینکه اسکان و پذیرش رسمی فرهنگیان طبق دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش از بیست‌وهشتم اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا دوازدهم فرودین ۱۴۰۳ ادامه دارد، گفت: سامانه اینترنتی این وزارتخانه از بیستم اسفند در دسترس است و مسافران می‌توانند رزرواسیون خود را انجام دهند و از روز بیست‌وهشتم از این خدمات استفاده کنند.

وی درباره اسکان تعطیلات نوروزی فرهنگیان در مراکز رفاهی و آموزشی اصفهان اظهار کرد: موضوع اسکان یکی از رسالت‌هایی آموزش و پرورش برای جامعه فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای از اسفند سال گذشته تاکنون در استان اصفهان آغاز شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: فهرست تمام مدارس میزبان و ستادهای شش‌گانه اسکان شهر از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی در اختیار عموم مردم قرار گرفته، همچنین QR کد ستادهای اسکان نیز منتشر شده و در دسترس مسافران نوروزی است.

منتجب با بیان اینکه تمام مدارس شهر اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی مجهز به سیستم گرمایشی هستند، تصریح کرد: مدارس برای پذیرش مسافران نوروزی با بیش از یک هزار فرش تجهیز شدند. ستادهای اسکان در تمام مناطق ۴۱ گانه اصفهان دایر است که ستاد مرکزی در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و شش ستاد تابعه در نواحی و مناطق شش‌گانه اصفهان در حال خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

وی افزود: در سال جاری هم‌زمانی ماه رمضان رمضان را با عید نوروز خواهیم داشت و از مسافران درخواست می‌شود منزلت و کرامت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند؛ در مدت پذیرش مسافران، طبخ غذا در مراکز رفاهی دارای آشپزخانه انجام می‌شود و فرهنگیان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌ها در این فضاها پذیرایی شوند.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه تمام مراکز پنج‌گانه درمانگاهی آموزش و پرورش استان اصفهان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ شیفت فعال خواهد بود تا در صورت نیاز مسافران به این مراکز درمانی مراجعه کنند، گفت: در این مدت ۱۴ بیمارستان و مرکز درمانی در استان اصفهان از جمله بیمارستان‌های الزهرا (س)، عسگریه، امام موسی کاظم (ع)، چمران، مهرگان، سعدی، مهرگان، سعدی، سینا، خانواده، شهید آیت‌الله صدوقی و امام حسین (ع) فعالیت‌های خود را مستقیم با پوشش بیمه‌ای دانا انجام می‌دهند که این اقدام، اقدام بزرگی است.

منتجب خاطرنشان کرد: پس از خروج مسافران در دوازدهم فروردین از اسکان‌های اصفهان، نیروهای خدماتی با ضدعفونی تمام مکان‌ها و بازگشت کلاس‌های درس به حالت عادی از وقت _سه‌شنبه چهاردهم فروردین‌ماه_ آماده حضور دانش‌آموزان هستند.

کد خبر 739549

دیگر خبرها

  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • کمیسیون‌های مجلس به آموزش و پرورش توجه کنند
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان معرفی شد
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد
  • مدیر کل ارشاد قم رفتنی شد 
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود