Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@02:55:38 GMT

اتهام وقت‌کشی به پای خونین مهاجم پیکان/عکس

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۸۶۶

اتهام وقت‌کشی به پای خونین مهاجم پیکان/عکس

ابراهیم صالحی مهاجم باتجربه خودروسازان در اواسط نیمه دوم بازی با شهرخودرو در یک صحنه بر سر تصاحب توپ از ناحیه زانو مصدوم شد. در این صحنه میخ استوک بازیکن شهرخودرو به زانوی صالحی اصابت و او را مصدوم کرد.

شدت این مصدومیت به حدی بود که زانوی صالحی دچار خونریزی شد و او روی زمین افتاد. مصدومیت صالحی باعث شد تا پزشکان پیکان بالای سر او بروند و در نهایت او با برانکارد به بیرون از زمین انتقال یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مساله البته یکی از موارد اعتراض کادرفنی شهرخودرو به پیکانی و زدن اتهام وقت کشی به آنها بود.

مصدومیت صالحی کادرفنی شهرخودرو را بر آن داشت که اعتراض هایی به داور و کادرفنی پیکان انجام دهند. البته آنها متوجه خونریزی زانوی صالحی نشده بودند. در نهایت مهاجم پیکان بعد از چند دقیقه مداوا در کنار زمین برگشت و کارش را با زانوی مصدوم ادامه داد.

۲۵۵ ۲۵۲

کد خبر 1458569

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو باشگاه پیکان لیگ برتر بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد

صاحب گل صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تأمین شد.،افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی بوده و درحال حاضر، فرصتی ارزشمند برای افراد فاقد زمین و مسکن فراهم شده، تا بتوانند سرپناه مناسبی برای خود ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

فرماندار خاش بیان کرد: تسریع در راه اندازی جایگاه گاز سی ان جی CNG، کمک به ایجاد پایانه مسافربری و میدان میوه و تره بار خدمات شهرداری را برای مردم ماندگار می‌سازد.

صالحی ادامه داد: احداث کتابخانه مشارکتی دستگاه‌های اجرایی در مجموعه شهرداری و در جوار ساختمان اداری نهاد کتابخانه‌های عمومی نیز به نوعی صدقه جاریه برای مسؤولان به شمار می‌رود و یقیناً با موفقیت فرزندان مردم، ثواب و برکات آن برای مسؤولان می‌ماند.

فرماندار خاش تأکید کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، حمل و نقل و غیره نیز به ارتقای شاخص‌های رضایتمندی شهروندان کمک می‌کند.

کد خبر 6086770

دیگر خبرها

  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • بدبیاری ژاوی: ستاره بارسا به‌شدت مصدوم شد (عکس)
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟