Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@13:15:28 GMT

قاتل خاموش جان ۲ مرد کرجی را گرفت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۸۹۷۸

صراط:

سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت 2 مرد میانسال در اثر گازگرفتگی در منطقه اطراف میدان شهدا شهر کرج، بلافاصله ماموران کلانتری 11 مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران و بررسی موضوع مشخص شد، 2 مرد حدودا 35 ساله به دلیل گازگرفتگی و استنشاق گاز منو اکسید کربن جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، شهروندان عزیز از صحت و درستی وسایل گازسوزشان مطمئن شوند تا شاهد وقوع حوادث تلخ این چنین نباشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گاز گرفتگی مرکز فوریت های پلیسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در قشم دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی اکبر جاویدان امروز (دوم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران گفت :در پی وقوع یک فقره درگیری خیابانی منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای جزیره قشم، و متواری شدن قاتل ، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد قاتل پس از درگیری با مقتول ۲۵ ساله ، به مقصد یکی از استان های همجوار متواری شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از بازگشت متهم مطلع که با هماهنگی قضایی در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به جرم خود معترف شد، خاطر نشان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • کیسه‌های پارچه‌ای جایگزین قاتل خاموش طبیعت
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • کشف جسد غرق شده مرد کرجی در دریای آستارا