Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:17:28 GMT

کور کردن چشم به هواخواهی مادر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۹۲۳۲

کور کردن چشم به هواخواهی مادر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شامگاه ۱۱ مهر درگیری خونینی در خیابان خلیج فارس به پلیس اعلام شد. با حضور مأموران درگیری پایان یافت و چند نفری که در این درگیری مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

اما در این میان چشم یکی از مجروحان نابینا شده بود و او پسر جوان همسایه را عامل کوری چشم خود معرفی کرد و گفت: همسرم برای خرید از خانه بیرون رفته بود که بر سر موضوعی با زن همسایه درگیری لفظی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً همسرم در حال عبور از مقابل خانه آن‌ها بوده که زن همسایه بی‌توجه ظرف آبی را روی او ریخته بود. با وساطت همسایه‌ها دعوا پایان یافت و همسرم به خانه برگشت.

بیشتر بخوانید:

ماجرای پیکر خون آلود در سرویس بهداشتی

او ادامه داد: وقتی همسرم به خانه آمد و ماجرا را تعریف کرد به او گفتم که این موضوع را فراموش کند و مهم نیست. اما ساعتی پس‌از این دعوا با همسرم در خانه نشسته بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد و وقتی به مقابل در رفتیم با پسر جوان بیتا رو‌به‌رو شدیم. وی با اعتراض و عصبانیت از همسرم گلایه کرد که چرا به مادرش بی‌احترامی کرده است.

تلاش من برای آرام کردن این پسر به جایی نرسید و دعوا شدت گرفت. در همین حین پسر همسایه شروع به کتک زدن من کرد. اما دقایقی بعد ناگهان این درگیری به نزاعی خونین بدل شد. او با چاقو به جان من افتاد. از سر و صدای من، پسرم و برادرم از خانه بیرون آمدند تا مرا از دست این پسر خشن نجات دهند. اما تلاش خانواده‌ام بی‌نتیجه بود. بیتا به همراه سه مرد با میله و چوبدستی به ما حمله کردند. بعد هم شهریار، پسر بیتا با چاقو ضربه‌ای به چشم چپم زد و چند ضربه هم به بدنم زد. من خونین روی زمین افتادم.

با شکایت مرد جوان به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی شهریار، پسر همسایه بازداشت شد. اما منکر ادعای مرد جوان شد و گفت که این مرد و پسر و برادرش به خانه آن‌ها آمده‌اند و دعوا را شروع کرده‌اند. درحالی که پسر جوان منکر ماجرا بود و از سوی دیگر شاکی خواهان قصاص چشم بود، به دستور بازپرس ساسان غلامی متهم در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی پایتخت قرار داده شد.

با گذشت ۱۰ روز از بازداشت پسر جوان او به کور کردن چشم مرد همسایه اعتراف کرد و گفت: قصدم کور کردن چشم شاکی نبود. وقتی صدای داد و فریاد آن‌ها را مقابل در خانه‌مان شنیدم عصبانی شدم و به هواخواهی مادرم رفتم. با آن‌ها درگیر شدم و در یک لحظه با عصبانیت به وسیله چاقویی که در دست داشتم ضرباتی را زدم که نمی‌دانستم منجر به کوری خواهد شد. پشیمانم و از حادثه‌ای که رخ داده واقعاً ناراحتم.

به دستور بازپرس جنایی پسر جوان در اختیار اداره آگاهی قرار گرفت.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث حادثه پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زمستان سال ۱۴۰۰ مردی ۵۰ ساله به نام اکبر در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عنوان کرد که مردی غریبه و همسرش را با ضربات چاقو مجروح کرده است. پس از آن مأموران پلیس اسلامشهر به محل که آپارتمانی ۴ طبقه بود رفتند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی حدودا ۴۰ ساله به نام بهروز در محل جان باخته و همسر اکبر به نام مریم هم در حالت نیمه‌جان روی پله‌های راهرو افتاده است.

بیشتر بخوانید: مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات

در ادامه جسد بهروز با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مریم از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و اکبر نیز در محل جنایت دستگیر شد.

وی پس از انتقال به پلیس آگاهی، ضمن اعتراف به قتل، در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از ۲ سال قبل به همسرم مشکوک شده بودم و بعد از مدتی در تلفن همراه همسرم به شماره و پیامک‌هایی برخوردم که با اسم یک زن ذخیره شده بود، اما وقتی با آن شماره تماس گرفتم، یک مرد پاسخم را داد. در ادامه با شکایت من و محکومیت مریم به شلاق پرونده بسته شد و او قول داد که دیگر خطا نکند.

وی ادامه داد: روز حادثه سرزده به خانه برگشتم و صدای پچ‌پچ دو نفر راشنیدم. بعد هم همسرم در را باز کرد و نگرانی را در چهره‌اش دیدم. به سراغ اتاق‌ها و کمد دیواری رفتم اما کسی آنجا نبود و قرار شد همسرم را به کلاسش برسانم اما به یکباره احساس کردم کسی در خانه است و همسرم می‌خواهد به بهانه کلاس رفتن من را از خانه بیرون ببرد. همان موقع صدایی از داخل سرویس بهداشتی شنیدم و فهمیدم کسی داخل آنجاست.

متهم گفت: به باجناقم زنگ زدم و خواستم به خانه ما بیاید. او هم ۵ دقیقه‌ای خودش را رساند. بعد به‌سرعت به آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم و به سمت سرویس بهداشتی دویدم که مریم سعی داشت مانع ورودم شود و در نهایت با زور در را باز کردم و مرد غریبه‌ای را دیدم و چند ضربه چاقو به او زدم. بعد هم سراغ مریم رفتم و به او هم چاقو زدم و با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه مأموران سراغ خانواده مقتول رفتند و مشخص شد که او همسر و دو فرزند دارد. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

نخستین جلسه دادگاه

در این جلسه مادر مقتول درخواست قصاص کرد. پس از آن متهم با پذیرش اتهامش گفت: از قتل نه‌تنها پشیمان نیستم، بلکه اگر او ۱۰ بار دیگر هم زنده می‌شد باز هم او را می‌کشتم. با پایان دفاعیات متهم، قضات ادامه رسیدگی به پرونده را به جلسه بعدی و تحقیقات بیشتر موکول کردند.

دومین جلسه دادگاه

در این جلسه بار دیگر مادر قربانی درخواست قصاص کرد. بعد از آن دوباره متهم به جایگاه رفت و اظهاراتش را در مراحل بازجویی و جلسه اول رسیدگی تکرار کرد.

با پایان دفاعیات متهم، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و متهم را به قصاص و همچنین حبس و دیه محکوم کردند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228025 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • آزاد شوم همسرم را هم می‌کشم!
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • همسرکشی با بند بادکنک | قاتل جسد همسرش را ۲ شب زیر تخت فرزندش مخفی کرد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند