Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع نساجی مازندران می‌گوید اگر اشتباهات داوری نبود بازی قبل را می‌بردند و همچنان صدرنشین می‌ماندند.

مجتبی بیژن، مدافع تیم نساجی مازندران، در خصوص تساوی تیمش مقابل تراکتور تبریز به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کسی جوابگوی مشکلات داوری نیست و امتیاز از دست رفته ما بر نمی‌گردد. حتی اگر داور را هم جریمه کنند امتیاز از دست رفته ما دیگر بر نمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و ... اگر بتوانی نتیجه بگیری خیلی خوب است. با این‌که می‌گویند تیم‌ها اول فصل جا نیفتادند اما ما بازی اول را بردیم و اگر این بازی را هم می‌بردیم با 6 امتیاز بالای جدول بودیم و این موضوع خود به خود اعتماد به نفسی به تیم ما می‌داد و قطعا روی تیم‌هایی که قرار بود جلوی ما بازی کنند تاثیر می‌گذاشت چون می‌دانستند که قرار است با تیم صدر جدول بازی کنند، تیم ما شخصیت صدرنشینی را دارد که متاسفانه از دست رفت.

او در همین خصوص ادامه داد: گل حریف که آفساید بود و این خیلی واضح بود و همه دیدند و من به کمک داور گفتم بازیکن حریف جلوتر از همه ما بود اما او گفت: نه؛ گل درست است. یک پنالتی هم در نیمه اول باید برای ما می‌گرفتند. البته من خیلی مطمئن نیستم چون از صحنه دور بودم. سوای این صحنه‌های واضح، داور به نوعی تیم ما را عصبی کرده بود.

مدافع نساجی مازندران در خصوص صحنه‌ای که کارت زرد گرفت این‌گونه توضیح داد: صحنه‌ای که من کارت گرفتم 10 متر سمت بازیکن حریف رفتم و او هم 10 متر سمت من آمد ولی داور سریع به من کارت داد در حالی که من گفتم هر دو ما سمت هم آمدیم و چرا فقط من کارت گرفتم؟ داور به من گفت: چون بازیکن حریف را تحریک کردی، درحالی که تیموری هم خیلی به من نزدیک شد اما در نهایت من کارت گرفتم!

بیژن در پایان در خصوص بازی پیش‌رو با سایپا افزود: سایپا روند سال قبلش را حفظ کرد. آن‌ها تیم دونده و جنگنده‌ای دارند و از نیم فصل دوم پارسال این تیم به خاطر سبک بازی‌اش تساوی‌های زیادی کسب کرد و این فصل هم فعلا در این دو بازی همین روند ادامه دارد اما نسبت به سال قبل تیم‌شان بهتر شده و بازیکنان موثری گرفته‌اند. ما هم قصد داریم بازی محکمی جلوی سایپا ارائه دهیم و اگر با سه امتیار از زمین بیرون بیاییم شاید بتوانیم به نوعی اشتباهات داوری بازی قبل را جبران کنیم و دوباره در صدر جدول قرا بگیریم و بتوانیم با خیال راحت‌تر به بازی‌ها ادامه دهیم. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نساجی مازندران مجتبی بیژن من کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام لالیگا روبروی رئال مادرید به میدان رفت و با نتیجه 2-3 شکست خورد تا امیدش برای کاهش اختلاف امتیاز با این تیم در صدر جدول بیش از پیش کاهش پیدا کرده باشد. 

شاگردان ژاوی در این بازی دو بار توسط آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریف پیش افتادند اما نتوانستند از این برتری محافظت کنند و درخشش وینیسیوس جونیور، لوکاس واسکز و جود بلینگام باعث شد که سه امتیاز این بازی را به راحتی از دست بدهند. 

اعتراض بازیکنان این تیم و ژاوی به خصوص روی یک صحنه مشکوک بود که معتقد بودند توپ یامال از خط دروازه رد شده و سپس توسط آندری لونین دفع شده است.

عدم وجود تکنولوژی خط دروازه در لالیگا جنجال ساز شد اما در نهایت VAR نظر داد که همه توپ از خط رد نشده است.

در همین رابطه خوانفه سانز، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، ادعای جالبی مطرح کرد. اینکه اصلا نیاز به جنجال نبود چرا که آن صحنه قطعا آفساید بود. کوبارسی در لحظه رسیدن توپ به لونین در منطقه آفساید بود و چون برای گلر رئال ممانعت ایجاد کرده بود، توپ اگر گل می شد نیز مورد قبول قرار نمی گرفت.

دیگر خبرها

  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • ‏ مکالمه ‏VAR‏ ال‌کلاسیکو: گل قطعی نیست، ادامه بازی!‏
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • رسوایی داوری: صف طولانی شاکیان رئال (عکس)
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا