Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@21:41:52 GMT

نقص نصب و حالت تاریک ویندوز 10 برطرف شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۹۳۴۱

نقص نصب و حالت تاریک ویندوز 10 برطرف شد

ایتنا- مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی اختیاری جدیدی را برای ویندوز 10 عرضه کرده است که نقص‌های مرتبط با نصب نرم‌افزارها و نیز حالت تاریک را برطرف می‌کند. مایکروسافت به‌تازگی به‌روزرسانی اختیاری جدیدی را برای ویندوز 10 عرضه کرده است که نقص‌های مرتبط با نصب نرم‌افزارها و نیز حالت تاریک را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از techradar، ساخت 19042.661 به‌تازگی برای تسترهای ویندوز 10 عرضه شده است و به رفع نقص کوچک اما کلافه کننده‌ای می‌پردازد که بسیاری از استفاده‌کنندگان از حالت تاریک این سیستم‌عامل از آن رنج می‌بردند.
 
این نقص در چند موقعیت ویژه اتفاق می‌افتاد و به همین ترتیب المان های حالت روشن و حالت تاریک با یکدیگر در هم آمیخته می‌شد و موجب می‌شد که این رابط کاربری در برخی مواقع بسیار عجیب‌وغریب به نظر برسد. برای مثال منویی که با کلیک راست روی صفحه‌نمایش داده می‌شد مه تنها حالت تاریک، بلکه حالت روشن را نیز نمایش می‌داد. علاوه بر این، نقص یاد شده موجب می‌شد که برخی از بخش‌های کنترل پنل یا مرورگر فایل قابل‌خواندن نباشند.
     
خوشبختانه همان‌طور که ذکر شد، این مشکل هم‌اکنون در به‌روزرسانی اختیاری ویندوز 10 که هنوز در حالت پیش‌نمایش است، برطرف شده است. همچنین مایکروسافت باگی که ارتقای Media Creation Tool با آن مواجه بود را نیز در این نسخه برطرف کرده است.
 
این مشکل هنگام نصب رفع نقصی در محل برای رفع مشکلات ویندوز 10 ظاهر می‌شود. هنگام انجام این کار ، کسانی که آخرین نسخه به‌روز شده در اکتبر 2020 را اجرا می‌کنند توانایی «حفظ پرونده‌ها و برنامه‌های شخصی» را ندارند. همچنین باید به خاطر داشت که به‌روزرسانی‌های امنیتی معمول و رفع مشکلات مهم در سه‌شنبه دوم دسامبر به دست ما می‌رسد اما مایکروسافت به‌صراحت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های اختیاری به دلیل آغاز تعطیلات کارمندان در ماه دسامبر عرضه نخواهد شد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: ویندوز 10 حالت تاریک مایکروسافت حالت تاریک ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان از نظارت مستمر و همیشگی بر روی سلامت آب همدان خبر داد و گفت: طعم و بوی نامطبوع آب تا چند روز آینده برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

رضا شکوهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با تاکید بر اینکه عوامل ایجاد طعم و بوی نامطبوع در آب شرب همدان مربوط به دو ماده آلی خاص است که در غلظت‌های بسیار ناچیز ایجاد طعم و بود می‌کنند، اظهار داشت: این مورد هیچ ضرری برای سلامتی ندارد.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده طعم و بوی نامطبوع آب آشامیدنی فوری ورود پیدا کرده و عوامل ایجاد طعم و بو را شناسایی کردیم، گفت: این عوامل هم قابل حذف است و هم منشا تولید  آن را می‌توان کنترل کرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه از نظر تجهیزاتی تصفیه‌خانه شهید بهشتی بخش عمده تجهیزات برای حذف بو را دارند، تصریح کرد: مختصر تمهیداتی که لازم بوده در حال انجام است و ظرف 10 روز آینده بخش عمده‌ای از عامل طعم و بو را حذف می‌کنیم.

شکوهی به ته مزه شوری آب اشاره کرد و گفت: این موضوع مربوط به کلرسدیم است که مسئله جدی نیست و با استفاده از فرایند دیگری می‌توان آن را حذف کرد.

وی افزود: عامل طعم و بو هیچ ارتباطی با غلظت آرسنیک در منابع آب ندارد و بر اساس بررسی‌های همکاران ما در معاونت بهداشتی در دو سال اخیر غلظت آرسنیک در حد استاندارد بوده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان، گفت: به صورت روزانه در  دو نوبت غلظت آرسنیک در خروجی تصفیه‌خانه‌ها بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویرسازی از عبور نور اختروش‌ها از میان ابر‌های میان‌کهکشانی
  • پس از کروم، مرورگر ویوالدی هم به نسخه آرم ویندوز آمد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • بیشترین خسارت بلوچستان سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان برطرف می‌شود
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • طعم و بوی نامطبوع آب همدان تا چند روز آینده برطرف می‌شود