Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:50:37 GMT

دبیرکل حشد شعبی انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۹۳۹۶

دبیرکل حشد شعبی انتخاب شد

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، ریاست حشد شعبی سپهبد ستاد "تحسین مطر العبودی" را به سمت دبیرکلی این سازمان انتخاب کرد.

حشد شعبی با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که "تحسین مطر العبودی" را به سمت دبیرکلی این سازمان انتخاب کرده است.

وی مشاور عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق عراق در امور حشد بوده است.

«تحسین العبودی» مسئولیت عملیات حشد شعبی برای آزاد سازی شهرهای عراق از لوث گروهک تروریستی داعش را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحسین العبودی متولد 1961 و فارغ التحصیل دانشکده نظامی عراق است و مدرک لیسانس حقوق را از دانشگاه بغداد دریافت کرد.

وی همچنین مشاور امنیتی وزارت کشور در سال 2005 و عضو مجمع ملی در همین دوره بوده است. وی عضو کمیته امنیت و دفاعی مجلس در دوره اول و معاون کمیته عدالت و دادخواهی ( لایحه بازنگری در قانون ریشه کنی حزب بعث) در سال 2010 بوده است.

اخبار مرتبط نخست وزیر عراق: به هیچ نیروی نظامی بیگانه ای نیاز نداریم/ حشد شعبی یک سازمان ملی است امکان ندارد حشد شعبی در برابر آمریکا تسلیم شود/ روابط ایران و عراق در بهترین شرایط خود به سر می‌برد نشست نخست وزیر عراق با فرماندهان حشد شعبی و پایان اختلافات عملیات غافلگیرکننده حشد شعبی برای نابود داعش حشد شعبی: به دفاع از حرمت و آزادی عراق ادامه می‌دهیم آیت الله عیسی قاسم: واجب مؤکد بر همه است که در مقابل تجاوزات آمریکا به حشد شعبی و کتائب حزب الله بایستند حمله آمریکا به الحشد الشعبی/ حشد شعبی: پاسخ ما به این حمله شدید خواهد بود هشدار حشد شعبی عراق نسبت به بازگشت داعش حشد شعبی عراق: با مرجعیت دینی تجدید میثاق و از خواسته های به حق مردم حمایت می کنیم پیام مقتدی صدر به حشد شعبی: از فاسد پیروی نکنید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا داعش حشد شعبی حشد شعبی عراق دبیرکل حشد شعبی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد

منابع عراقی از تفاهم نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات در زمینه پروژه جاده توسعه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشور‌ها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد 
  • اهداف سه‌گانه اردوغان از سفر به عراق چه بود؟
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات