Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@07:36:54 GMT

تصویری قدیمی از مرقد مالک اشتر نخعی در مصر

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۹۷۶۳

تصویری قدیمی از مرقد مالک اشتر نخعی در مصر

آرامگاه مالک اشتر در روستای القَلَج از توابع شهر الخانکَة در استان القَلیُوبِیة یکی از استان‌های شمالی مصر و در شمال شرقی شهر قاهره واقع شده است. به گزارش جنوب نیوز، آرامگاه مالک اشتر در روستای القَلَج از توابع شهر الخانکَة در استان القَلیُوبِیة یکی از استان‌های شمالی مصر و در شمال شرقی شهر قاهره واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصریان به مالک اشتر لقب سید عجمی مظلوم داده‌اند؛ مقبره او با گنبدی سفید در محیطی با صفا و طراوت، همیشه پذیرای زائران زیادی است.

تصویری مربوط به سال‌های ۱۹۱۰ تا ۱۹۲۰ میلادی از مرقد مالک اشتر نخعی در مصر

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: مالک اشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • عکس| واکنش مالک جدید پرسپولیس به خرید سرخ‌ها
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم