Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک اسبق تیم پرسپولیس گفت: ه حضور یحیی روی نیمکت در دیدار با نفت مسجدسلیمان احتیاج داشتیم و حالا این اخراج بی‌مورد باعث شد تا از حضورش بی‌بهره شویم.

ابراهیم اسدی، هافبک اسبق تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  درباره دیدار این تیم با تیم صنعت نفت در دومین هفته از لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر پرسپولیس توانست در این هفته به نخستین برد در فصل جدید برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این‌که شرایط جوی بد بود و توپ و زمین در این هوا سنگین می‌شوند و شرایط هم سخت، اما این بازی درگیرانه نهایتاً با یک پنالتی به نفع ما به پایان رسید.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: فکر می‌کنم پرسپولیس درحال برگشتن به شرایط ایده‌آل و آرمانی‌اش است و با وجود این‌که کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن هم در ترکیب تیم حضور نداشتند، یحیی گل‌محمدی با بازیکنان دیگر در حال محک زدن شرایط تیمش بود و در کل توانست عملکرد قابل‌قبولی را برجای بگذارد.

اسدی در مورد عملکرد ضعیف مهاجمان پرسپولیس در غیاب عیسی آل‌کثیر عنوان کرد: مهدی عبدی و آرمان رمضانی پیش از این بازیکنانی بوده‌اند که بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد بازی می‌شدند و از تجربه زیادی برخوردار نیستند. طول می‌کشد تا عبدی در ترکیب فیکس تیم جا بیفتد و بدرخشد اما قطعاً عملکرد خوبی خواهد داشت.

هافبک اسبق تیم پرسپولیس در خصوص بازی پیش‌روی این تیم مقابل تیم نفت مسجدسلیمان نیز بیان کرد: افشین پیروانی قبل از این گفته بود که همه بازی‌های پیش روی پرسپولیس حکم فینال را دارد و من هم فکر می‌کنم پیش از دیدار نهایی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، همه بازی‌ها بغرنج و دشوار است. نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و در خانه هم می‌خواهد در برابر فینالیست آسیا عرض اندام کند که این مسئله می‌تواند کار تیم پرسپولیس را سخت‌تر جلوه دهد.

وی همچنین افزود: امیدوارم مسئولین حقوقی و مدیران باشگاه بتوانند کاری کنند تا محرومیت عیسی آل‌کثیر بخشیده شود و یا این‌که به شکلی بتوانیم از او استفاده کنیم. به مهاجمی مثل او نیاز است و باید خلاء او پر شود.

ابراهیم اسدی نهایتاً درباره اعتراض عجیب یحیی گل‌محمدی در اواخر دیدار عصر شنبه تیم پرسپولیس گفت: آن خطا صحنه‌ای از بازی بود و یحیی باید خودش را کنترل می‌کرد. ممکن بود پرسپولیس در دقایق پایانی روی همان حمله گل بخورد و پیروزی را از دست بدهد اما از دید داور خطا صحیح بوده و باید کسی کنار یحیی می‌بود تا او را آرام کند. به حضور یحیی روی نیمکت در دیدار با نفت مسجدسلیمان احتیاج داشتیم و باید ببینیم او از روی سکوها چه خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان تیم پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها

به گزارش قدس آنلاین، با ادامه مصدومیت علیرضا بیرانوند و دوری او از تمرینات امیررضا رفیعی مثل دو بازی قبلی مقابل گل‌گهر و ملوان در آبادان هم سنگربان اصلی سرخ‌ها خواهد بود.

با توجه به حضور امیررضا رفیعی که چند روز قبل 22 سالگی را پشت سر گذاشت مهرشاد اسدی دیگر دروازه‌بان جوان سرخ‌ها به عنوان گلر ذخیره روی نیمکت این تیم خواهد نشست.مهرشاد اسدی که قد و قامت بلندتری نسبت به رفیعی دارد متولد قائمشهر است و برخلاف تصورات از آکادمی پرسپولیس بالا نیامده اما از تابستان سال گذشته و همزمان با حضور رفیعی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شده است.

نکته اینجاست که پرسپولیسی‌ها از کیفیت دروازه‌بانی مهرشاد اسدی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی نیز به‌شدت تمجید می‌کنند و می‌گویند او هیچ کم و کسری نسبت به رفیعی ندارد و هر دو دروازه‌بان می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند کما اینکه رفیعی در سه مسابقه‌ای که به میدان رفت نشان داد اینطور هم نیست که بعد از هر بار مصدومیت یا محروم شدن بیرانوند دست و دل هواداران پرسپولیس به‌خاطر نداشتن دروازه‌بان ذخیره مطمئن بلرزد.

پرسپولیسی‌ها می‌گویند اینکه رفیعی به‌عنوان دروازه‌بان دوم انتخاب شد و مهرشاد اسدی گزینه سوم شناخته شد به تفاوت کیفی این دو دروازه‌بان برنمی‌گردد و این انتخاب ریشه فنی ندارد و تنها به‌خاطر بازی‌های بیشتر تدارکاتی رفیعی، او جلوتر از مهرشاد قرار می‌گیرد.

به هر حال از آنجایی که به احتمال زیاد علیرضا بیرانوند از بازی هفتم اردیبهشت ماه در جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک به دروازه سرخ‌ها باز خواهد گشت و رفیعی به نیمکت تیمش برمی‌گردد مهرشاد اسدی هم احتمالا آخرین نیمکت‌نشینی خود در این فصل را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه می‌کند مگر اینکه باز هم اتفاقات عجیب و غریب باعث شود تا او به لیست بیست نفره سرخ‌ها درمسابقات آتی‌شان راه یابد.

دیگر خبرها

  • آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/ صدر جدول تا اطلاع ثانوی قرمز شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • مدافع استقلال بی‌توجه به شایعات محرومیت!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد