Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@09:40:52 GMT

تمجید رسانه پرتغالی از طارمی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۶۹۸۴۱

تمجید رسانه پرتغالی از طارمی

رسانه‌ پرتغالی پس از درخشش طارمی در اولین بازی خود در ترکیب ثابت به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از فارس، روز گذشته در بازیجام حذفی پرتغال،پورتو به مصاف فبریل رفت و توانست به برتری 2 بر صفر دست یابد.

 



مهدی طارمی که برای اولین بار در ترکیب ثابت پورتو قرار گرفت توانست در دقیقه 51 گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ستاره ایرانی 80 دقیقه در ترکیب پورتو قرار داشت و با تحسین رسانه پرتغالی روبه‌رو شد.

سایت tribunaexpresso نوشت: طارمی در بازی اول خود در ترکیب اصلی نشان داد که هر لحظه که موقعیت گل برایش فراهم شود، دروازه حریف را باز می‌کند. طارمی نشان داد آنقدر سریع بازی می‌کند که می‌تواند در خط حمله خطرناک باشد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پورتو اعلام کرد که با فرانسیسکو کونسیسائو، یکی از ستاره‌های این فصل، قرارداد بلندمدتی امضا کرده است.

این بازیکن جوان به‌صورت قرضی از آژاکس در پورتو حضور دارد اما دو تیم توافق کرده بودند که در صورتی‌ که کونسیسائو حداقل ۴۵ دقیقه در ۲۵ بازی حضور داشته باشد، بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

کونسیسائو قراردادی با اعتبار پنج فصل امضا کرده و تا ژوئن ۲۰۲۹ عضوی از پورتو خواهد بود. بند فسخ هم ۶۰ میلیون یورو تعیین شده است.

فرانسیسکو چهارمین فرزند از پنج فرزند سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو است. او در پورتو B درخشید و به تیم اصلی دعوت شد. نمایش‌های خوب او در تیم اصلی ادامه داشت اما پس از یک دوره ناامیدکننده او تصمیم گرفت به آژاکس بپیوندد.

این استعداد چپ‌پا سپس با تجربیاتی که از هلند کسب کرده بود به پورتو بازگشت. او در همان زمان در مصاحبه‌ای گفته بود: «فکر می‌کردم باید به جایی برگردم که واقعاً احساس خوشبختی می‌کنم.»

هفت گل، هفت پاس گل و ۲۳۰۶ دقیقه بازی برای پورتو و این استعداد جوان کافی بود تا بار دیگر به روزهای خوبشان برگردند و حالا او قراردادش را هم تا ۲۰۲۹ تمدید کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم