Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: برای جبران خسارت های مالی باشگاه های ورزشی استان ناشی از شیوع ویروس کرونا در دیدار با معاون حقوقی وزارت ورزش پیگیری های لازم صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در سخنانی اظهار داشت: در نشست صمیمی با دکتر تقی زاده معاون محترم حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان پیگیری لازم در مورد جبران خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا معمول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه اینکه این مشکل مبتلا به کلیه استانهاس، تقاضا گردید باتوجه به تلاش های ارزنده وزارت ورزش و جوانان در اخذ مصوبه هیات دولت درجهت ایجاد بخشودگی و تخفیف در پرداخت اجاره مستاجرین اماکن ورزشی و به منظور تعیین درصد تخفیف برای این اماکن بر حسب نوع ومیزان آسیب های وارده، این اختیار به کمیسیون ماده 5 استانها سپرده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: با توجه به این که در مراجعات مکرر برخی از مستاجرین به این اداره کل ورزش وجوانان بدلیل تعطیلی اماکن ورزشی در طول فصل تابستان و عدم درآمد زایی در این فصل مهم از سال که جبران هزینه های سایر فصول را می نماید، تقاضای تخفیف در پرداخت اجاره مربوطه به ماه های پایانی سال 98 را دارند، که نیاز است وزارت محترم ورزش و جوانان تمهیداتی را در این خصوص پیش بینی نماید.

منعم تصریح کرد: باتوجه با اینکه یکی از بخش های آسیب دیده در شرایط کنونی سرمایه گذاران بخش خصوصی دراجرای ماده 27 قانون الحاق هستند، که سرمایه آنها در مدت شیوع این ویروس بلوکه شده است، وتقاضای پیگیری و مساعدت وزارت ورزش و جوانان را در جبران این خسارت را دارند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از مستاجرین بخش خصوصی اماکن ورزشی تقاضای اقاله قرار دادهای خود بدلیل ضرر و زیان ناشی از شیوع ویروس کرونا را دارند، که تقاضای رسیدگی و ارائه پاسخ به آنان را بر اساس مکاتبات صورت گرفته داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان همچنین با توجه به اینکه منابع حاصل از برگشت درآمدهای اماکن ورزشی در طول مدت شیوع این بیماری حذف گردیده است، و ادارات کل را در تامین منابع و کمک به هیات های ورزشی استان و سایر هزینه های مرتبط با مشکل مواجه نموده، تقاضای مساعدت وزارت در جبران این موضوع را نمدند.

و آخرین موضوعی که وی درجهت اخذ مساعدت وزارت به آن اشاره نمود، ضرورت در جبران مساعدت های مالی در قالب کمک های رفاهی و اضافه کار به همکاران بدلیل حذف اعتبارات هزینه ای استان ها بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ورزش و جوانان اماکن ورزشی وزارت ورزش کل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۶۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب