Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش بینی می‌شود تیم ملی کشورمان در تازه‌ترین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در رتبه بیست و نهم جهان قرار بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران که در رده بندی ماه اکتبر فدراسیون جهانی فوتبال در جایگاه ۲۹ جهان قرار گرفت، در رده بندی ماه نوامبر نیز در همین رتبه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون جهانی فوتبال تازه‌ترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان را روز ۲۶ نوامبر (۶ آذر) اعلام خواهد کرد. مطابق هر ماه سایت «Football Ranking» بر اساس مدل‌های آماری و شبیه سازی اقدام به پیش بینی جایگاه تیم‌های ملی جهان می‌کند که بر این اساس شاگردان دراگان اسکوچیچ مانند ماه گذشته در رتبه ۲۹ جهان خواهند ایستاد.

علاوه بر این، تیم ملی فوتبال کشورمان در قاره آسیا نیز بدون تغییر نسبت به ماه قبل پس از ژاپن در رتبه دوم قرار دارد.

طبق این پیش بینی، در رده بندی ماه نوامبر، جایگاه ۶ تیم اول فوتبال جهان تغییر نخواهد کرد و تیم ملی بلژیک همچنان صدرنشین فوتبال جهان خواهد بود.

از نکات جالب توجه در رده بندی آتی فیفا، سقوط ۵ پله‌ای کلمبیا است که این تیم تحت هدایت کارلوس کی روش به تازگی در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر اروگوئه ۳-۰ و مقابل اکوادر ۶-۱ تن به شکست داد.

۱۰ تیم برتر جهان:

۱- بلژیک
۲- فرانسه
۳- برزیل
۴- انگلیس
۵-پرتغال
۶- اسپانیا
۷- آرژانتین
۸- اروگوئه
۹- مکزیک
۱۰- ایتالیا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران فیفا رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا باید با ازبکستان رو به رو شود.

طرفداری | سایت فیفا با انتشار گزارشی به تمجید از عملکرد شاگردان وحید شمسایی پرداخت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود شاگردان وحید شمسایی به نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا شد تا مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را کسب کند.

سایت فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن زاده از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در این گزارش عنوان شده است: "ایران با نتیجه ۶ بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و علی اصغر حسن زاده و مهدی کریمی خیره کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در گفتگو با سایت فیفا گفت.

صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟