Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@19:03:58 GMT

۲ هزار و ۳۵۰ بازرسی از اصناف اراک انجام شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۰۳۴۸

۲ هزار و ۳۵۰ بازرسی از اصناف اراک انجام شد

«حسین بختیاری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اصناف این شهرستان در ۲ روز گذشته همکاری خیلی خوبی در اجرای این طرح داشتند و در مجموع بیش از ۸۵ درصد از مصوبات این طرح تاکنون محقق شده که این مهم جای تقدیر دارد.

وی بیان کرد: اصناف مرکز شهر همکاری بیشتری نسبت به مراکز حاشیه داشتند که انتظار است این همکاری در همه نقاط این شهرستان روز به روز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته در ۲ روز گذشته، ۲۱ صنف این شهرستان که بنا به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد مدیریت این بیماری در استان مرکزی باید فعالیت خود را تعطیل می‌کردند اما به این مصوبه بی توجه بودند، مهر و موم شدند که ۱۲ مورد در روز اول و ۹ مورد در روز دوم اجرای طرح بوده است.

بختیاری اظهار داشت: تمام محدودیت‌ها و سختگیری‌ها، برای کنترل بیماری و حفظ جان مردم است که امید است همه دست در دست هم بگذارند تا این بیماری کووید ۱۹مهار شود و شرایط عادی به جامعه برگردد.

وی عنوان کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز به خوبی در شهرستان اراک در حال انجام است و مردم نیز تاکنون در این راستا همکاری خوبی داشته‌اند و در این ساعات ۱۲ تیم پلیس راهور در نقاط مختلف شهر حضور دارند و دوربین‌های ثبت تخلفات نیز فعال  هستند.

فرماندار اراک اضافه کرد: مردم در صورت نیاز به مراجعه پزشک و حضور در بیمارستان‌ها در این ساعت می‌توانند از خدمات اورژانس به شمار ۱۱۵ و یا استفاده از آژانس‌های مسافربری که منعی برای تردد ندارند، استفاده کنند.

بختیاری تاکید کرد: در مجموع در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، وضعیت خوبی وجود دارد و امید است در سایه تعامل اقشار مختلف، این بیماری به زودی کنترل شود.

۶۸۰ هزار نفر در شهرستان اراک زندگی می‌کنند و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در استان مرکزی، اول اسفندماه پارسال، پس از قم در اراک به ثبت رسیده و این شهرستان اکنون از نظر بیماری کووید ۱۹ از نقاط با وضعیت قرمز محسوب می‌شود.

بر اساس تصویب ستاد ملی کرونا، محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می شود. بر اساس این مقررات شهرهای کشور به سه دسته قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی می شوند. این محدودیت ها در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد است.

بر اساس اعلام سیما سادات‌لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا اول آذر ۹۹  به ۸۴۱ هزار و ۳۰۸ نفر و  شمار جانباختگان قطعی این بیماری به ۴۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

بر اساس اعلام  سیما سادات لاریسخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور تا ۲ آذر ۹۹ به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ و  شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا بهداشت و سلامت ویروس کرونا اراک استان مرکزی اختصاصی ایرنا بهداشت و سلامت اخبار کنکور وضعیت قرمز محدودیت ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم

دشتی رئیس سازمان تعاونی روستایی استان یزد در جمع فعالین بخش کشاورزی شهرستان خاتم گفت: با توجه به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی است می‌طلبد انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار شود.

دشتی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب فعالین بخش کشاورزی این شهرستان انتخابات دو اتحادیه صنف باغداری و دامداران برگزار شد.

او بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کشاورزی این است که بتوانیم خواسته‌های برحق کشاورزان منطقه مجدانه پیگیری شود. 

دشتی رئیس سازمان شرکت تعاونی استان در پایان با هیئت مدیره‌های تشکل‌ها تعاونی تولید فجر، تعاونی تولید نهرمسیح و شرکت تعاونی روستایی هرات دیدار و راهکار‌های توسعه فعالیت هایشان در شهرستان بررسی شد و تاکید کرد هیئت مدیره‌ها برای ارائه خدمت بیشتری به مردم فعالیت‌های خود را تشدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • انجام حدود۱۰ هزار تست تشخیصی بیماری سل در گاوداری‌های شهرستان تربت حیدریه
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در صنوف غذایی البرز
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • استرداد حدود ۱۰ میلیارد ریال به شاکیانِ واحدهای صنفی مشهد