Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:25:32 GMT

فریدونشهر ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه اصفهان بود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۰۴۴۳

فریدونشهر ۲۴ ساعت گذشته سردترین نقطه اصفهان بود

براساس اعلام هواشناسی اصفهان، تفسیر نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه‌ی ناپایدار بارشی بر روی استان طی امروز است و به تدریج از بعدازظهر تا شب این سامانه با فعالیت در بخش های شرقی و جنوبی از استان خارج خواهد شد.

در روز دوشنبه گاهی افزایش ابر پیش بینی می شود و از روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری در استان فعال خواهد شد، دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۲ تا پنج درجه کاهش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۴ ساعت گذشته کمترین دما در شهرستان فریدونشهر با عدد ۴- به ثبت رسید و بیشترین دما مربوط به مبارکه و زرین شهر با ۱۵ درجه سانتیگراد بود.

تصاویر زیر پیش بینی و وضع هوای فعلی استان و کلانشهر اصفهان را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها فریدونشهر سازمان هواشناسی كشور اصفهان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریدونشهر سازمان هواشناسی كشور اصفهان سازمان هواشناسی فریدونشهر سازمان هواشناسی كشور اصفهان سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداریهای محلی در سیستان وبلوچستان
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی