Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@07:06:12 GMT

خوشبختی پرسپولیس با ملی‌پوشان آماده

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۰۵۰۰

خوشبختی پرسپولیس با ملی‌پوشان آماده

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس تاثیر زیادی در نخستین پیروزی این تیم در لیگ برتر بیستم داشتند.

به گزارش مشرق، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان بازیکنان ثابت ملی پوش پرسپولیس در اردوهای اخیر تیم ملی ایران که زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار شد بوده‌اند.

مهدی شیری مدافع راست سرخ‌ها نیز در آخرین اردوی تیم ملی ایران حضور داشت تا تعداد ملی پوشان تیم باشگاهی اش را پس از جدایی شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور به عدد پنج برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس همچنان شاکی از داوری‌ها

پرسپولیس در حالی موفق به کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر بیستم مقابل صنعت نفت آبادان شد که با ملی پوشان این تیم تاثیر بسزایی در کسب این سه امتیاز داشتند.

سیامک نعمتی که پس از مدتها به عنوان هافبک نفوذی در پرسپولیس به میدان رفت با زدن ضربه پنالتی و تبدیل آن به گل توانست بهترین بازیکن زمین شود.

ملی پوش پرسپولیس در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که محمدحسین کنعانی زادگان موفق به گرفتن آن پنالتی شد. مدافع تیم ملی فوتبال ایران که توانست خودش را به یکی از مهره‌های مهم گل محمدی تبدیل کرده تا با میل به حضور در محوطه جریمه حریفان، هنگام ارسال ضربات آزاد تاثیر خود را در نتیجه بازی به سود تیمش بگذارد.

کنعانی زادگان در تمام مصاف‌های تک به تک خود با مهاجمان نفت آبادان همچون طالب ریکانی موفق ظاهر شد تا تاثیر خود را در بسته نگه داشتن دروازه حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس نیز نشان دهد.

نورالهی هافبک پرسپولیس نیز که بیشتر از دو سال است به تمام اردوهای تیم ملی دعوت می‌شود نیز توانست نقش زیادی در مالکیت توپ این تیم و پاس‌های دقیق به جناحین بازی داشته باشد تا پس از نعمتی به عنوان دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم شناخته شود.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ تیم فوتبال پرسپولیس سیامک نعمتی احمد نوراللهی وحید امیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: شهرداری‌های جنوب استان با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان وبه نقل از روابط عمومی استانداری، در پی اعلام وضعیت هشدار قرمز هواشناسی در خصوص بارش باران، علی شهسواری در سفر به جیرفت و شهرهای جنوبی استان که به منظور بررسی شرایط و آماده‌باش شهرداری‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی مقابله با بحران سیلاب در شهرهای جنوبی در آماده‌باش هستند و چندین دستگاه کامیون و لودر نیز از شهرداری‌های شمال و غرب به شهرهای قلعه‌گنج، زهکلوت، منوجان و چاه اعزام شده‌اند.

وی در بازدید میدانی از وضعیت مسیل‌های شهر جیرفت با همراهی شهردار، در کنار تیم‌های عملیاتی حاضر شد و افزود: تجهیزات و امکانات لازم برای تیم‌های عملیاتی شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری و منازل در اختیار آنان قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد بحران شهرداری‌ها، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از ورود سیلاب به معابر شهری اندیشیده شد و در حال حاضر شهرداری‌ها با ماشین‌آلات و تجهیزات کامل در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 745533

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • پرسپولیس - اوسمار؛ یک آینده نامعلوم
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • محمدحسین کنعانی‌زادگان عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • قاری نوجوان ایرانی به دعوت حسن عبدالکریم به تمرین پرسپولیس می‌رود
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس