Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود قاسم نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت کرونایی در استان گیلان به بهترین نحو در حال اجرایی شدن است، اظهار کرد: محدودیت شدید کرونایی از روز گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان هم اعمال شده و مشاغل یک، دو، سه و چهار در شهرستان‌های قرمز، زرد و نارنجی استان تعطیل و بر اساس مشاهدات موجود مردم و صنوف تا این لحظه نهایت همکاری را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پلمپ ۱۴ واحد صنفی در استان گیلان از روز گذشته گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۴۲۲ مورد بازرسی در سطح استان انجام و ۱۴ واحد پلمپ، ۴۳ مراسم عزاداری و ۱۸ مراسم جشن و عروسی لغو شده است.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان از توقیف سه خودرو در محورهای گیلان خبر داد و افزود: مأموران راهنمایی رانندگی در ۳۰ نقطه استان و در سه محور غرب، شرق و جنوبی ورودی‌های استان مستقر بوده و سه خودرو را توقیف و از ورود سه هزار و ۳۰۰ خودرو هم به شهرهای دیگر ممانعت به‌عمل‌آمده و هزار و ۵۰۰ خودرو غیربومی جریمه شدند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه در خصوص صدور کارت تردد توسط فرمانداری‌ها اقدامات خوبی در استان گیلان صورت گرفته است، تصریح کرد: از امروز صبح هیچ حضوری توسط مردم در فرمانداری برای دریافت کارت تردد انجام‌نشده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرمانداری رشت به بخش صدور کارت تردد رفته و پس از انجام مراحل لازم شماره پیگیری خود را دریافت و پس از بررسی‌های ساعت دو زمان حضور در فرمانداری را به او اعلام می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت خودروهایی که کارت تردد داشته و در روز گذشته اعمال جریمه‌شده‌اند، بیان کرد: تمامی افرادی که برای آنان کارت تردد صادرشده است اسامی آنان با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور به پلیس اعلام و در صورت اعمال جریمه در دو روز گذشته و یا روزهای آینده رفع اثر خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود قاسم نژاد کارت تردد استان گیلان کارت تردد روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

به گزارش خبرآنلاین، امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فارس در خبری نوشت:فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898815

دیگر خبرها

  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است