Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک اقتصادنوین در راستای مقابله با شیوع موج سوم ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری مشتریان گرامی به شعب تمهیدات ویژه بانک مرکزی را در خدمات الکترونیکی خود اجرایی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، با مجوز بانک مرکزی، از تاریخ دوم آذرماه 1399 تا اعلام بعدی، سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و داخلی از طریق اپلیکیشن همراه‌نوین، اینترنت‌بانک و تمامی دستگاه‌های خودپرداز بانک اقتصادنوین تا مبلغ 100 میلیون ریال در روز افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این تمام کارت‌های نقدی این بانک که تاریخ انقضای آن‌ها از آذر تا اسفند 1399 است به مدت یک سال تمدید می‌شود. بدیهی است از این تاریخ، انجام تراکنش‌های نیازمند به درج تاریخ انقضا، با وارد کردن تاریخ جدید امکان‌پذیر است.
گفتنی است، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک مانند اینترنت‌بانک، اینترنت‌بانک همراه، اپلیکیشن همراه‌نوین، اپلیکیشن رمز ساز ارس و... بسیاری از فعالیت‌های مورد درخواست خود را بدون نیاز به حضور در شعبه دریافت کنند.
علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات مشتریان ارجمند هستند.
لازم به ذکر است، رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در هنگام مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین الزامی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک اقتصادنوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور

ایسنا/خراسان رضوی  فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کلاه‌برداری بیش از یک و نیم میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین احمدی، هشتم فروردین ماه، در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانکی‌شان و برداشت غیرمجاز از این کارت‌ها موضوع ، در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت. 

وی افزود: در تحقیقات اولیه از مال‌باختگان مشخص‌شد این افراد که اغلب سالمند و افراد کم سن و سال هستند که برای برداشت وجه، به خودپردازهای بانک مراجعه، ولی به علت ناتوانی در خواندن و مشکلات جسمانی از فردی برای برداشت و انتقال وجه، تقاضای کمک کرده اند.

احمدی ابرازکرد:  با انجام اقدامات پلیسی مشخص‌شد،متهم ضمن شناسایی طعمه‌های خود در اطراف خود پردازها و جلب اعتماد آنان و اخذ رمز کارت به بهانه کمک در انتقال یا برداشت وجه در فرصت مناسبی، کارت‌های عابربانک مال‌باختگان را با کارت‌های تقلبی تعویض می‌کرده‌ است.

وی ادامه‌داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق اظهارات مال باختگان ،تصاویر به‌دست‌آمده متهم را که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور با بیان اینکه در بازرسی از مخفی‌گاه سارق،  تعداد زیادی کارت عابربانک ،سیم کارت تلفن و... نیز کشف و ضبط شد؛گفت: متهم تاکنون در تحقیقات انجام‌شده به ۸۲ فقره کلاهبرداری از سالمندان و افراد کم‌سواد به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده‌است.

احمدی افزود: تحقیقات از این سارق سابقه‌دار برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • کلاه‌برداری بیش از ۱.۵ میلیاردی با دستبرد به ۸۲ کارت عابر بانک در نیشابور
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال