Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کردستان، بهمن مرادنیا در دیدار با مدیرکل حوزه وزارت و امور بین الملل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرکل جدید این اداره کل در استان، گفت: مباحث اقتصادی در کردستان بیشتر حول محور کشاورزی و تولید بوده و متاسفانه حوزه گردشگری مورد کم توجهی واقع شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی در راستای توسعه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، خاطرنشان کرد: تامین منابع مالی کار سختی نیست اما برنامه ریزی و رسیدن به هدف بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تاکید بر توجه استان به حوزه فرهنگی، ضمن اشاره به تزریق ۱۰ میلیارد تومان به پروژه سریال سنجرخان، افزود: جشن بین المللی نوروز با حضور سفرای بیش از ۷۰ کشور، قرار بود امسال در سنندج برگزار شود، که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا کنسل شد.

مرادنیا در پایان انتصاب گویلیان را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

46

کد خبر 1458643

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود از بازدید هزاران گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه عبدالباسط رستمی _دوشنبه ششم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز چهارم فروردین جمعاً ۱۹۵ هزار نفر از شهرستان جوانرود بازدید کرده‌اند.

وی افزود: در این مدت حدود شش هزار نفر نیز در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان پیدا کرده‌اند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جوانرود تصریح کرد: به‌منظور معرفی صنایع‌دستی و خوراک‌های شهرستان، بازارچه موقت عرضه و فروش صنایع‌دستی را به همراه سیاه چادرهای پخت غذا و شیرینی محلی در ورودی شهر برپا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی، نیروهای اطلاع‌رسانی در ورودی شهرستان جهت راهنمایی مسافرین به مناطق نمونه گردشگری، محل اسکان، آموزش و پرورش، و بازارچه مرزی مستقر شده‌اند.

رستمی از پخش بروشورهای حاوی اطلاعات تأسیسات گردشگری شهرستان به منظور آگاهی‌بخشی به مسافران نیز خبر داد و گفت: تهیه بانک اطلاعات تأسیسات گردشگری و مناطق نمونه گردشگری شهرستان از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: بازدید و گشت مشترک اداره میراث‌فرهنگی، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه‌های صنفی در طول ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از واحدها و تأسیسات گردشگری و خدماتی شهرستان در طول ایام نوروز بشدت تداوم خواهد داشت. جوانرود سومین شهر پرجمعیت استان کرمانشاه است و به دلیل بازارچه‌های آن از رونق بالایی در کسب و کار و تجارت برخوردار است.

کد خبر 739172

دیگر خبرها

  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی و بازدیدکننده از باغ نشاط لار
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازگشایی باغ نشاط لارستان بعد از ۴ سال
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران
  • بازدید ۱۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان جوانرود