Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:11:22 GMT

از جشن گل قهرمانی تا بازگشت به مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۱۷۲۵

از جشن گل قهرمانی تا بازگشت به مسجدسلیمان

مهدی عبدی در دومین بازی فیکس برای این تیم نیز در گلزنی ناکام ماند.

به گزارش “ورزش سه”، مهاجم جوان پرسپولیس که با محرومیت عیسی آل کثیر به نظر می‌رسید قادر به انجام ماموریت گلزنی در ترکیب سرخپوشان خواهد بود، در دومین بازی این تیم در فصل بیستم نیز به سرانجام خوبی دست نیافت.

 

مهدی عبدی که پیش از این برابر النصر عربستان آخرین گل خود برای پرسپولیس را به ثمر رسانده، برابر تیم نفت آبادان برخلاف جدال اول این تیم مقابل سایپا، توفیق چندانی نیز در خلق موقعیت نیز نداشت تا یحیی بار دیگر دستور به تعویض مهاجم تیمش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهاجم جوان سرخ‌ها که البته فصل گذشته در تقابل با نفت مسجدسلیمان موفق شده با گل خود زمینه ساز قهرمانی زودهنگام این تیم شود، اکنون با امیدواری دوباره‌ای پا به مسجدسلیمان خواهد گذاشت و امیدوار است اینبار در تقابل با شاگردان مجتبی حسینی بتواند اولین گل فصل را به ثبت برساند و از فشار انتقادات روی خود نیز کاهش دهد.

 

با گذشت دو هفته از لیگ برتر پرسپولیس تنها یک گل به ثمر رسانده و تک گل این تیم نیز از روی نقطه پنالتی بوده است.

پرسپولیس تهران مهدی عبدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه دیدار‌های گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ امروز تیم‌های ازبکستان و هنگ‌کنگ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۳ بر صفر شاگردان سرتکو کاتانچ تمام شد.

الدور شاهمرادف (۲۰) خاجی مراد ارکینوف (۶۳) و اوستون اورونوف (۷۰) برای ازبک‌ها گلزنی کردند.

جلال الدین ماشاریپوف، بازیکن استقلال ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. اورونوف، ستاره پرسپولیسی ازبکستان نیز از ابتدای نیمه دوم وارد بازی شده و گل سوم تیمش را وارد دروازه هنگ کنگ کرد.

ازبکستان با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و تا قبل از اتمام دیدار ایران مقابل ترکمنستان به صدر جدول رسید تا حضورش در مرحله سوم مقدماتی و صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷ عربستان را قطعی کند.

دیگر خبرها

  • یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • قایدی با توپ پُر و گل در تیم ملی
  • ویرا دوباره به پرسپولیس مهاجم معرفی می‌کند
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • مقدماتی جام جهانی | پیروزی ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ