Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با اشاره به افزایش شیوع بیماری کرونا در این استان از فوت ۱۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۷۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۶۹ نفر از مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اردبیل بهبود یافته اند اظهارداشت: هم‎اکنون ۸۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونای بستری در مراکز درمانی این استان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بستری ۴۹۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد و گفت: بیشتر تخت‌های بیمارستانی در اشغال بیماران کرونا در سطح استان اردبیل است.

حبیب زاده تصریح کرد: هم اکنون شهر‌های اردبیل، پارس آباد و مشگین شهر در وضعیت قرمز، گرمی، خلخال، نیر و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و نمین، بیله سوار، کوثر و سرعین در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی مراکز درمانی بستری بیماران کرونایی علوم پزشکی مراکز درمانی استان اردبیل کرونا در مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی

سهیلا پیدا در گفت و گو با خبرنگار جام جم اظهار کرد: در واقع رفت و آمد بیماران مبتلا به ام اس به انجمن رو به افزایش است. وی افزود: ۷۰۰ بیمار مبتلا مبتلا به ام اس تحت پوشش این انجمن هستند که ۶۰۰ بیمار از این تعداد دارای پرونده هستند و ۱۰۰ نفر نیز به دلیل درخواست خود آن ها پرونده تشکیل نشده است. پیدا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بیماران مبتلا به این بیماری زنان هستند، ادامه داد: اما متاسفانه همسران این افراد بعد از اینکه بیماری آن افزایش می یابد، آن ها را ترک می کنند. وی بیان کرد: وجود یک همراه سرا در استان یکی از نیازهای اساسی این بیماران است و ما به دنبال ساخت این مکان هستیم تا آن را برای بیماران بسازیم. مدیر انجمن بیماران ام اس خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از بزرگترین مشکلات این انجمن پوشینه بزرگسال است و خیران بیماران این انجمن را در این زمینه یاری کنند. وی خاطرنشان کرد: فضای خود انجمن ام اس به هیچ عنوان مناسب نیست به شدت با کمبود فضا مواجه است بطوریکه به عنوان مثال جایی برای صحبت روانپزشک با بیمار و ... وجود ندارد. پیدا تصریح کرد: استرس یکی از عواملی است که سبب می شود تا شدت بیماری افزایش یابد و تعدادی از بیماران ‌در زمینه هایی همچون اشتغال دچار مشکل هستند که به آن ها استرس وارد می شود و در این زمینه باید به این افراد کمک شود./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود
  • استفاده هزار و ۱۰۰ بیمار هموفیلی اصفهان از فرآورده‌های خونی
  • مراجعه بیش از ۳۳ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی بابل در نوروز ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد