Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از اجرای طرح ساماندهی تپه شیخ سلام خبر داد و گفت: احداث فضای سبز، نصب سیستم روشنایی و آسفالت خیابان مجاور این تپه از جمله اقداماتی است که در راستای ساماندهی این تپه اقدام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: وضعیت توپوگرافی سنندج به گونه ای است که تپه های مختلفی در سطح شهر وجود دارد که صیانت از این میراث طبیعی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کاظمی گفت: برخی از این تپه ها  جزو آرامستان های قدیمی شهر هستند که به دلیل عدم ساماندهی باعث عدم رضایت شهروندان شده است.

وی گفت: یکی از تپه های سطح شهر تپه شیخ سلام واقع در کمربندی کارگر است که این تپه هم از جمله آرامستان های قدیمی است  و مقبره چندین شهید والامقام هم در این تپه وجود دارد.

کاظمی عنوان کرد: در راستای ساماندهی تپه های سطح شهر پس از برنامه ریزی و همکاری اداره اوقاف طرح ساماندهی تپه شیخ سلام توسط شهرداری منطقه یک تهیه و تدوین شد.

وی از آغاز اجرای طرح ساماندهی تپه شیخ سلام خبر داد و گفت: در راستای ساماندهی این تپه اقداماتی نظیر احداث پارک، نصب روشنایی و همچنین نصب ست بازی کودکان و آسفالت معابر مجاور این تپه اجرا خواهد شد.

کاظمی  اعللام کرد: از یک ماه قبل واحد عمران  و خدمات شهری این شهرداری اقداماتی نظیر تنظیف و پاکسازی و نهال کاری محوطه این تپه را انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ساماندهی تپه شیخ سلام گام مهمی در جهت رضایمندی ساکنان کمربندی کارگر برداشته شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه