Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس گفت همین حالا سه بازیکن اصلی خود را نداریم و اگر بازیکنان دیگر هم کرونا بگیرند، به مشکل می‌خوریم.

سید جلال حسینی، مدافع باتجربه پرسپولیس در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا که تیمش باید در اواخر آذرماه در آن حضور یابد، صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی پرسپولیس، سیدجلال حسینی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) و اینکه آیا بازی‌های این منطقه را تماشا می‌کند، گفت:

ما بازی‌های شرق را ندیدیم ولی مطمئناً کادر فنی این مسابقات را آنالیز می‌کند و به ما نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه دست و پای ما را در این شرایط سخت بستند. وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را برای فینال نداریم.

وی افزود:

به جای اینکه با تیم قدرتمند به فینال برویم، خیلی ما را ضعیف کردند. امیدوارم تا فینال، بچه‌های پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند بخصوص بازیکنان جایگزین. وقتی مسابقات لیگ برگزار می‌شود، تمرکز روی این مسابقات است. فعلاً فینال نیست و بازیکنان نمی‌توانند روی هر دو رقابت تمرکز کنند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا هواداران این تیم روز ۲۹ آذر کاپ قهرمانی آسیا را در دست او می‌بینند؟ گفت:

اصلاً بحث کاپ و قهرمانی نیست. بازی‌های سختی در پیش داریم و نمی‌دانیم تا آن موقع چه اتفاقی می‌افتد. در حال حاضر کرونا هم هست و باید مراقب باشیم. از نظر پروتکل‌های بهداشتی مشکل داریم. سازمان لیگ می‌گوید بازی‌ها باید انجام شود. همینطور که تیم ما را ضعیف کردند، ما بازی‌ها را انجام می‌دهیم ولی آنجا (در لیگ قهرمانان آسیا) این‌طور نیست که اگر تیمی بازیکن کرونایی داشته باشد، با آن تیم راه بیایند.

حسینی که با رسانه باشگاه پرسپولیس گفتگو کرده است، تاکید کرد:

همین حالا سه بازیکن اصلی خود را نداریم و اگر بازیکنان دیگر هم کرونا بگیرند، به مشکل می‌خوریم. امیدوارم شرایط پرسپولیس را درک کنند تا کار بزرگی انجام بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در پایان با اشاره به برد این تیم مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر گفت:

بازی سنگینی با صنعت نفت داشتیم. چمن ورزشگاه آزادی بلند بود و هر دو تیم را خسته کرد. با این حال سه امتیاز خوب گرفتیم. بازی با نفت مسجد سلیمان بخصوص در خانه این تیم هم سخت است و امیدوارم آن‌را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

همچنین بخوانید:

سید جلال حسینی: 3 امتیاز سختی از صنعت نفت گرفتیم

سیدجلال حسینی، دیوار نامرئی پرسپولیس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان