Web Analytics Made Easy - Statcounter

ینس پتر هوگه با ادامه روند رو به رشدش می تواند آینده درخشانی در ترکیب روسونری داشته باشد.

ینس پتر هوگه وینگر نروژی میلان زننده گل سوم تیمش در جریان برد 3-1 مقابل ناپولی بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، ینس پتر هوگه وینگر 21 ساله روسونری با گلی که مقابل پارتنوپی به ثمر رساند به دومین بازیکن نروژی تاریخ میلان تبدیل شد که موفق به گلزنی در سری آ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پر بردسن در فصل 1956/57، اولین نروژی بود که موفق به این کار شده بود.

پیش از این بازیکنان زیادی از دیگر کشورهای اسکاندیناوی (دانمارک و سوئد) موفق به گلزنی در ترکیب میلان شده بودند. گونار نوردال سوئدی بهترین گلزن تاریخ باشگاه است و زلاتان ابراهیموویچ دیگر بازیکن سوئدی روسونری بهترین گلزن فعلی این باشگاه و صدرنشین جدول گلزنان سری آ است.

از بزرگان دانمارکی میلان نیز می توان به یان دال توماسون اشاره کرد.

ویدیوی گل ینس پتر هوگه مقابل ناپولی بیشتر بخوانید:

ناپولی 1-3 میلان؛ در زمین یکی از قدرتمندترین ها، صدر سری آ پس گرفته شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ینس پتر هوگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی چهارشنبه شب در مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر امارات مقابل النصر رده ششمی موفق به گلزنی شد و نمایش خوبی در ورزشگاه آل مکتوم داشت، اما با وجود عملکرد این ملی‌پوش ایرانی، شباب الاهلی نتوانست نتیجه بگیرد و در نهایت با شکست سه بر دو زمین را ترک کرد.

شباب الاهلی در حالی نیمه اول را با گلزنی عزت‌اللهی و شکست دو بر یک مقابل النصر پشت سر گذاشت که یک اخراج در دقیقه 43 داد تا کارش در ادامه بازی سخت‌تر شود و در نهایت بازنده این بازی را تمام کند و با 37 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ برتر امارات بماند.

شباب الاهلی که چهار شب پس از قهرمانی در سوپر شیلد فوتبال امارات و قطر در لیگ داخلی مقابل النصر قرار گرفته بود، با شکست غیر منتظره در این بازی خارج از خانه، اختلاف 14 امتیازی با الوصل صدرنشین پیدا کرد.

یاران عزت‌اللهی که یک بازی کمتر نسبت به الوصل دارند، کارشان برای رسیدن به قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر امارات سخت‌تر از همیشه شد، چراکه بعید است در فاصله هشت بازی باقی مانده خود بتوانند کار خاصی انجام بدهند و اختلاف 14 امتیازی با الوصل را جبران کنند.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • رحیمی: می خواهم دوباره مقابل الهلال گل بزنم
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • تخصص جدید رودریگو: گلزنی به سیتی! (عکس)
  • گلزنی محمد قربانی با پیراهن اورنبورگ مقابل دینامو مسکو / فیلم
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس