Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور گفت: از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون، حدود پنج هزار جریمه در کشور انجام شده و تلاش بر این است که با تذکرات و پیامکها اقدامات خود را انجام دهیم و شاهد کمترین جریمه در این رابطه باشیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سیدکمال هادیانفر در گفت‌وگوی خبری از ابتدای آزادراه تهران ـ شمال درباره اعمال محدودیتهای تردد در مسیرهای بین‌ استانی و اقدامات پلیس راهور در این رابطه اظهار کرد: بلافاصله بعد از ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، عوامل پلیس راهور در ساعت 24 بامداد 30 آبان ماه، در هزار و 181 نقطه اعم از ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی مستقر شدند و انجام وظیفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان در عدم انجام سفر و توجه به توصیه‌ها، افزود: در دو روز از اجرای طرح، در تمام محورها شامل کاهش تردد هستیم. در 48 ساعت گذشته به 156 هزار وسیله‌نقلیه تذکر دادیم که رانندگان 110 هزار وسیله‌نقلیه به این تذکرات تمکین کرده و به مبدأ خود بازگشتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این طرح با تمام توان خود در حوزه ورودی و خروجی شهرها با تذکر، انجام وظیفه می‌کند.

هادیانفر ادامه داد: بر اساس مصوبات ابلاغ شده به پلیس راهور، در شهرها نیز دوربینها فعال هستند و از ساعت 21 تا چهار صبح اعمال قانون می‌کنند.

رئیس پلیس راهور متذکر شد: بیش از هفت هزار نفر از پرسنل ما در حوزه راه و شهر این مأموریت خطیر را در کنار کادر بهداشت و سلامت کشور انجام می‌دهند و خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از تنش رانندگان و پلیس به ما واصل نشده و مردم نهایت همکاری را با پلیس دارند.

وی متذکر شد: تمام تلاش ما این است که در کنار کادر بهداشت و سلامت جلوی شیوع این بیماری را بگیریم و جرائم صورت گرفته نیز اقل ممکن بوده است. تاکنون حدود پنج هزار جریمه در کشور انجام شده و تلاش بر این است که با تذکرات و پیامکها اقدامات خود را انجام دهیم و شاهد کمترین جریمه در این رابطه باشیم.

هادیانفر با تأکید بر اینکه این جرائم هم توسط دوربینها و هم توسط افسرهای راهور صورت گرفته، تصریح کرد: اغلب این جرائم در مبادی ورودی انجام شده، دوربینهای راهور، دو شب در محورهای جاده‌ای فقط به تذکر به رانندگان خاطی بسنده کردند و این تذکرات باعث کاهش تردد در جاده شده اما از امروز در محورهای جاده‌ای برای پلاکهای غیربومی در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی جریمه صورت می‌گیرد.

افزایش تردد در جاده‌های کشور با وجود محدودیت های کروناروایت تسنیم از اجرای محدودیت‌های ترافیکی ‌در ورودی شهرهای استان مرکزی + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا رئیس پلیس راهور راهور بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا رئیس پلیس راهور راهور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمه رودکی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱ تهران اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سلامت در راستای تحقق "شعار حال خوب ساختنی است" ویژه برنامه‌های هفته ملی سلامت در ۱۰۰ عنوان مختلف در هفته اول اردیبهشت ماه در سطح محلات منطقه یک برگزار می‌شود که ۵۰ عنوان آن در مقیاس ناحیه و محلات با همراهی و همدلی مدیران اجتماعی نواحی ده‌گانه، مدیران محلات، مسئولین خانه سلامت و اعضای کانون‌ها در راستای حساس سازی شهروندان جهت ارتقا سلامت برنامه‌ریزی شده است.

رودکی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت ویژه شهروندان در معابر پر تردد سطح محلات با مشارکت ستاد مدیریت بحران، مراکز بهداشت و خانه سلامت همکار با هدف ارائه خدمات به کارمندان و شهروندان به مناسبت هفته ملی سلامت در سطح منطقه برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در این ایام همایش‌ها و ویژه برنامه‌هایی برای گروه‌های مختلف جامعه برگزار می‌شود که می‌توان به همایش هزارنفری ویژه شهروندان و کانون بدون دخانیات، ویژه برنامه "جشنواره حال خوب جوانی"، ارائه خدمات سلامت محور و اجرای برنامه‌های خلاقانه ویژه کانون جوانان و دختران در مرکز شهربانو و همچنین پویش هفته سلامت ویژه دانش آموزان در مرکز علوم و ستاره شناسی و همایش منطقه‌ای "سلامت و زندگی" در سطح منطقه اشاره کرد.

رودکی اجرای مسابقات ورزشی را لازمه سلامت جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا اجرای مسابقات نشاط سالمندی ویژه کانون سالمندان و کانون معلولین در مرکز نگهداری سالمندان زنبق سفید و بیمارستان رفیده برگزار و همچنین مسابقات ورزشی برای افراد چاق دارای وزن ۱۰۰ کیلو گرم، اجرای پیاده روی خانوادگی ویژه شهروندان، کانون معلولین و کانون جوانان همراه با دورهمی خانواده‌ها، اجرای بازی‌های ورزشی گروهی در گذر پیاده‌روی گلابدره، برنامه‌های شاد و خلاقانه برای سه نسل ویژه خانواده‌ها واقع در بوستان نیاوران از دیگر برنامه‌های هفته ملی سلامت است.

وی اجرای برنامه کوچه سلامت با همکاری کانون پزشکان و ارائه خدمات سلامت محور به شهروندان محلات دربند و گلابدره، اجرای پاتوق دورهمی سالمندان واقع در بوستان قیطریه و اجرای "زنگ سلامت" واقع در مدارس سطح منطقه را از دیگر برنامه‌ها دانست.

رودکی گردشگری را بخش دیگری از اقدامات اعلام کرد و در ادامه گفت: بیش از ۱۱ تور سلامت گشت نیز ویژه اعضای کانون‌های سلامت محور در محلات با مشارکت اداره گردشگری و اجرای کوه‌پیمایی فرامنطقه‌ای درکه با حضور شهروندان و کانون‌های ده‌گانه سلامت محور اجرا می‌شود.

کد خبر 6084253

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور