Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@20:03:52 GMT

گران ترین بازیکن فوتبال ایران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۲۴۴۶

گران ترین بازیکن فوتبال ایران را بشناسید

تیم ملی نسبت به زمان حضور کی روش و ویلموتس از ارزش مالی کمتری برخوردار است؛ به طوری که در ارزش گذاری‌ها این تیم با سقوطی پنجاه درصدی مواجه شده است.

به گزارش ایمنا، در پی تغییر و تحولات دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و غیبت چندین بازیکن تأثیرگذار از جمله سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، رامین رضائیان، سامان قدوس و … در اردوی ایران، ارزش این تیم از دوران حضور مارک ویلموتس هم کمتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت ترانسفر مارکت و براساس آخرین فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، تیم اسکوچیچ از سوی ترانسفرمارکت ۲۵.۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است که به نسبت دوران ویلموتس و کی‌روش کاهش چشم‌گیری داشته است.

تیم ملی ایران در دوران سرمربیگری ویلموتس ارزشی در حدود ۴۵ میلیون یورو و در زمان مربیگری کی روش ۵۸.۱ میلیون یورو ارزش داشت که بیش از دو برابر ارزش کنونی تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ است.

البته مشخص است که این کاهش ارزش‌گذاری تیم ملی از سوی ترانسفرمارکت، به علت حضور بازیکنان جوان و آینده‌دار و غیبت بازیکنان گران‌قیمت فوتبال ایران در تیم‌های زنیت، پورتو و برایتون است.

* گران‌ترین و ارزان‌ترین بازیکنان تیم‌ملی
در این ارزش‌گذاری، کاوه رضایی و علی قلی‌زاده، بازیکنان ملی‌پوش شارلوا با ۴ میلیون یورو در صدر جدول قرار دارند. میلاد محمدی با ۲.۸ میلیون یورو، مجید حسینی با ۱.۷ میلیون یورو و امیر عابدزاده با ۱.۳ میلیون یورو در رده سوم تا پنجم گران‌ترین بازیکنان تیم ملی قرار دارند.

در این فهرست عارف غلامی، اکبر ایمانی، مهدی قایدی، سعید عزت‌اللهی و مهدی شیری پنج بازیکن انتهایی این فهرست هستند که به علت شرایط سنی و تیمی خود از ارزش کمتری برخوردار هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 457091

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون یورو ارزش گذاری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران متهم شده که یک عمارت به ارزش 18 میلیون یورو خسارت وارد کرده است. این عمارت دارای 7 اتاق خواب، 9 حمام، یک اتاق نشیمن به مساحت 100 متر مربع، یک اتاق سینمای عایق صدا، یک اتاق گلف مجازی، یک گاراژ با ظرفیت هشت ماشین در بارسلونا بود. توران در مدت زمانی که بازیکن بارسا بود در این ملک سکونت داشت.

مالک این عمارت شکایتی را علیه بازیکن سابق بارسلونا تنظیم کرده که هنوز در دادگستری اسپانیا ادامه دارد. سرمربی فعلی تیم ترکیه ای یوپ اسپور بین سال‌های 2015 تا 2020 بازیکن بارسلونا بود که در سال 2018 به تیم استانبول باشاک‌شهیر منتقل شد.

به نقل از ال پریودیکو دِاسپانیا، این بازیکن سابق در این عمارت حدود 230 هزار یورو خسارت به جا گذاشته است. آن‌ها به وسایل این ملک آسیب زده و موجب این خسارت سنگین شده‌اند.

مالک این عمارت به رسانه اسپانیایی گفته است:"وقتی آردا و دوستانش در این ملک فوتبال تماشا می کردند و یک تیم گل می‌خورد، بسته به اینکه چه تیمی این گل را دریافت می‌کرد، ریموت کنترل تلویزیون را که 1000 یورو ارزش داشت را به داخل استخر می‌انداختند. فکر می‌کنم او حدود 10 تا 15 ریموت را به استخر پرتاب کرده بود. در یک مورد دیده شده بود که سیگار را روی مبل رها کرده و موجب سوختن آن شدند."

توران که دوران درخشانی در بارسلونا نداشت و حواشی او موجب شد به ترکیه برود در فوتبال این کشور هم جنجال‌ساز شده بود. او با یک خبرنگار پس از میهمانی شبانه درگیر شده بود و همچنین یک مرتبه با یک خواننده مطرح درگیر شده و روی او اسلحه کشیده بود!

دیگر خبرها

  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • تیم منتخب فصل فوتبال زنان ایران را بشناسید
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • ◄ راه‌ آهن سریع‌ السیر فرانسه و فرآیند ارزیابی پروژه‌ ها، ارزش جان و زمان
  • عاطفه رمضانی: استقلالی‌ام و جلالی را دوست دارم!
  • زمان بازگشت گران‌ترین بازیکن جهان مشخص شد
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین