Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پس از فریمان سردترین شهرستان این استان قوچان با هشت درجه زیر صفر بود و کمینه دمای هوا در مشهد دیشب به چهار درجه زیر صفر کاهش یافت.
او افزود: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی همزمان با توقف بارش‌های برف و باران که طی روز‌های اخیر بیشتر مناطق خراسان رضوی را فرا گرفته بود از امروز تا پایان هفته جاری روند افزایشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد پنج درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به روز گذشته دو درجه افزایش دارد و تا پایان هفته به ۱۳ درجه خواهد رسید.
اثمری بیان کرد: کمینه دمای هوای شهر مشهد تا پایان هفته به بالاتر از صفر افزایش خواهد یافت.
او تصریح کرد: طبق آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های هواشناسی خراسان رضوی طی عصر دیروز تاکنون در ۱۴ شهرستان این استان بارش گزارش شده که بیشترین آن در خواف با هشت میلیمتر بارندگی بوده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: این بارش‌ها در شهرستان‌های چناران، مشهد، نیشابور، تربت حیدریه، بردسکن، تربت جام، فریمان، خواف، جغتای، تایباد، بجستان، کلات، گناباد و کاشمر گزارش شده است.
اثمری اظهار کرد: هم اکنون در شهرستان‌های فریمان و تایباد ۶ سانتی متر برف روی زمین نشسته است.
او افزود: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر و داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین شدت وزش باد در این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.   انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش دما کمینه دما بارش برف و باران هواشناسی درجه زیر صفر دمای هوای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد با اشاره به سطح زیر کشت کلزا در شهرستان مشهدگفت: سطح ابلاغی زیر کشت کلزا در مشهد برای سال زراعی جاری ۹۲۰هکتار است که کل سطح زیر کشت ابلاغی کلزا در این شهرستان محقق شده است.

علی اکبر قارزی بابیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود از این سطح کشت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تن کلزا برداشت شود گفت: شهرستان مشهد رتبه نخست را در سطح زیر کشت و تولید در زمینه محصول کلزا در سطح استان به خود اختصاص داده است.

وی گفت: تعداد کمباین‌های برداشت در استان برای این نوع محصول ۴۵ دستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • تولید ۱۷ درصد کلزای خراسان رضوی در مشهد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی / وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/وقوع سیلاب در برخی مناطق پیش بینی می‌شود
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی