Web Analytics Made Easy - Statcounter

صحبت های سعید آذری طی چند روز اخیر با واکنش استقلالی ها همراه بوده و این بار حسن روشن به صحبت های مدیرعامل فولاد خوزستان واکنش نشان داده است

حسن روشن به صحبت های سعید آذری واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، حسن روشن در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد خوزستان و حاشیه هایی که بعد از این مسابقه ایجاد شد به فارس گفت:

من در تهران نیستم و بازی را ندیدم ولی گل های مسابقه را از طریق اخبار تماشا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روشن افزود:

از جریان اتفاقاتی که در بازی رخ داده باخبر هستم چون با خیلی ها در این 2-3 روز صحبت کردم. شنیده ام مدیرعامل باشگاه فولاد در تلویزیون و ... صحبت هایی را در مورد مشکلات استقلال بیان کرده اما من با او صحبتی دارم.

پیشکسوت استقلال و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:

آقای آذری، استقلال صاحب دارد، شاید یک مقدار به تلاطم خورده ولی جمع و جور می شود. شما احترام خودت را داشته باش و همانجایی که خدمت می کنی با تندرستی فعالیت کن.

روشن ادامه داد:

اگر استقلال مشکلاتی دارد به شما نیاز ندارد. ان شاالله امسال وضع فوتبال درست می شود و دیگر نیازی به دلسوزی دیگران برای استقلال نیست.

 

همچنین بخوانید:

حمله مهدی عبدیان به سعید آذری؛ در امور استقلال دخالت نکنید!

سعید آذری: از فکری شکایت کردیم نه استقلال؛ محمود جان، فوتبال برد و باخت دارد!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سعید آذری حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها

به گزارش ورزش سه، بعد از گل سوم تیم ملی فوتسال توسط سعید احمدعباسی، شادی بازیکنان تیم ملی فوتسال یکی از عکس‌های ماندگار تاریخ فوتبال را در خاطره‌ها زنده کرد.

امروز بعد از گل سعید احمدعباسی، دو بازیکن دیگر ‌تیم ملی علیرضا رفیعی‌پور‌‌ و محمدحسین درخشانی روی‌ دوش او‌ پریدند که محسن داودی عکاس فدر‌اسیون فوتبال این قاب را ثبت کرد.  

این عکس یادآور یکی از قاب‌های تاریخی فوتبال ایران است. در پایان بازی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بعد از سوت داور، علیرضا جهانبخش و‌ رامین رضاییان روی دوش سردار آزمون پریدند و شادی کردند.

دیگر خبرها

  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌ اش روشن شد!
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • صحبت های علی خطیر درباره واگذاری استقلال / فیلم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها