Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خسارات بیشتر در حوزه دامپروری، خدماتی و صنفی بوده است که تلاش بر آن است تا با وام های کارگشایی و با کمک افراد نیکوکار، بستری فراهم شود که بخشی از خسارت های وارد آمده به این افراد جبران شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن هزار و ۴۵۰ طرح اشتغال توسط کمیته امداد در سال جاری با ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۲ هزار و ۲۲۰ مددجوی این استان ۱۷۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات در بخش های مختلف دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی راد با اشاره به جذب ۳۴ درصد اعتبارات اشتغال این نهاد در سال جاری یادآور شد: امسال در مجموع هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اشتغال به کمیته امداد خراسان شمالی تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه بیشتر تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان استان پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۳۰۳ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، ۱۸۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال آن برای طرح های اشتغالزایی روستایی هزینه شده است.

بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در رده آخرین استانهای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تسهیلات بانکی ویروس کرونا مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی اخبار کنکور میلیارد ریال خراسان شمالی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران