Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:30:17 GMT

خراسان رضوی آخر هفته گرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۷۳۰۷۴

خراسان رضوی آخر هفته گرم می‌شود

مرتضی اثمری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کاهش دمای موقتی و بارش پراکنده برف در برخی نقاط غربی و شمالی استان در روز سه شنبه، اظهار کرد: تا پایان هفته دمای هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت، به طوری که در روزهای پایانی هفته بیشینه دمای مشهد به حدود ۱۰ تا ۱۲ درجه و کمینه هم به حدود ۲ تا ۳ درجه بالای صفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین برای فردا صبح در سطح شهر مشهد پدیده مه را با شدت کمتر نسبت به صبح امروز خواهیم داشت و در محورهای کوهستانی هم مه آلودگی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با حداقل دمای ۱۱ درجه زیر صفر سردترین شهر و داورزن با حداکثر دمای ۱۱ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بوده است. بیشترین بارش هم از ایستگاه ریوش به میزان ۹ میلی متر، بیشترین میزان برف روی زمین از ایستگاه تایباد به میزان هفت سانتی متر و بیشترین شدت وزش باد هم از ایستگاه سبزوار به میزان ۴۷ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اثمری بیان کرد: طی همین مدت دمای شهر مشهد هم بین صفر و منفی ۴ درجه در نوسان بوده است. 

کد خبر 5078488

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و هوا مشهد خراسان رضوی ویروس کرونا هفته بسیج محدودیت های کرونایی شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۷۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد

علی ربانی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه ثبت شد.

معاون فنی و راه‌های روستایی راهداری خراسان شمالی اظهار کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به خراسان شمالی وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی محور دارای بیشترین تردد را شیروان به بجنورد در روز پنجشنبه دوم فروردین، ساعت ۱۱ تا ۱۲ ذکر و اظهار کرد: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.

کد خبر 6062708

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • بارش پراکنده در شرق کشور ادامه دارد/ شهر‌های شمالی گرم می‌شود
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • بیشترین بارش نوروزی در این شهر ایران اتفاق افتاد
  • جوی نسبتا آرام و پایدار در سطح استان کرمان 
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا تا نیمه اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • جاده شیروان به بجنورد بیشترین میزان تردد را ثبت کرد